کد خبر 888025
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
حاشیه بازی استقلال

هواداران استقلال که به دلیل نداشتن مکان مناسب ماشین های خود را کنار خیابان پارک کرده اند از انتقال ماشین های خود به پارکینگ نیروی راهنمایی و رانندگی معترض هستند.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم استقلال ایران و السد قطر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

* با توجه به اینکه کمتر از سه ساعت دیگر به آغاز بازی استقلال و السد باقی‌ مانده است رفته به رفته به تعداد هواداران آبی‌پوش پایتخت افزوده می‌شود. بسیاری از هواداران استقلال از ساعت ۱۱ به ورزشگاه آزادی آمدند تا بتوانند از روی سکوها این دیدار را مشاهده کنند. 

* روبه‌روی جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی تکمیل است و رفته به رفته به تعداد هواداران افزوده می‌شود.

* محوطه ورزشگاه آزادی ترافیک نیمه‌سنگینی وجود دارد. بسیاری از تماشاگران ماشین خود را کنار اتوبان و محوطه ورزشگاه آزادی پارک کردند. چرا که بسیاری از پارکینگ‌های استادیوم آزادی تکمیل است. 

* نیروی راهنمایی و رانندگی به همراه جرثقیل ماشین‌هایی که از لحاظ قانونی خلاف پارک کردند به سمت پارکینگ منتقل می‌کند. بعضی از هواداران نسبت به این اتفاق معترض هستند. 

* بسیاری از دست‌فروشان در محوطه ورزشگاه آزادی در حال فروش پرچم، دستبند و تغذیه هستند. این اتفاق باعث شد تا مأموران حراست ورزشگاه این افراد را به مکان دیگری هدایت کنند تا در آنجا به کار خود مشغول شوند.

* تعدادی از هواداران استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس معتقدند که امروز استقلال می‌تواند السد را با حضور یکصد هزار هوادار در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

* بعضی از هواداران استقلال هم با شعار استقلال قهرمان آسیا در حال رفتن به سکوها هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس