کد خبر 887934
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
نبیل معلول

سرمربی تیم الدحیل قطر گفت: ما روی نقاط ضعفمان کار کردیم، هر چند خیلی بزرگ و آزاردهنده نیستند.

به گزارش مشرق، نبیل معلول در کنفرانس خبری پیش از بازی رفت مقابل پرسپولیس از اعتماد تیمش به پیروزی در این بازی سخن گفت. 

وی اظهار داشت: برنامه آماده‌سازی ما در بالاترین سطح قرار داشت و بازیکنان اکنون در بهترین شرایط ممکن هستند و برای بازی با پرسپولیس آماده‌اند و نظم خوبی هم دارند. همه می‌دانند که هدف ما قهرمانی آسیاست. ما می‌دانیم که باید با قهرمان ایران بازی کنیم. به همین دلیل روی نقاط قوت و ضعف تیمشان کار کردیم. 

مربی تیم الدحیل قطر ادامه داد: سیاست باشگاه برای بازی دادن به جوانان تیم کاملا مشخص است. عملکرد بازیکن در زمین چیزی بوده که ما بر اساس آن بازیکنان را انتخاب می‌کنیم و به  سن و تجربه و چیز دیگر نگاه نمی‌کنیم. این یکی از نشانه‌های قدرت تیم ماست که در صورت لزوم از تجربه بازیکنان استفاده و تیم را به سوی نتیجه‌ای خوب هدایت می‌کنیم.

وی افزود: پرسپولیس تیم برجسته‌ای بوده ولی الدحیل کاملا قدرتمند است که کاملا وابسته به قدرت تهاجمی و تدافعی ماست. ما نباید از استراتژی خودمان فاصله گیریم، خداراشکر بازیکنان کلیدی بسیاری در تیم داریم که می‌توانند موقعیت را برای مهاجمین خلق کنند.

نبیل معلول گفت: ما روی نقاط ضعفمان کار کردیم، هر چند خیلی بزرگ و آزاردهنده نیستند.این اتفاق به وضوح قدرت ما را برای خلق موقعیت و رسیدن به دروازه حریف را نشان می‌دهد. در بازی‌های قبلی  ما گل‌های خوب زیادی به ثمر رساندیم و این برای ما مهم است که شانس‌ها و موقعیت‌های زیادی را بتوانیم خلق کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس