کد خبر 887890
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
سردار رحیمی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، گفت: در 24 ساعت گذشته 195 نفر از اراذل و اوباش پایتخت با تلاش بی‌وقفه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه سومین مرحله اجرای طرح ارتقای امنیت و آرامش و برخورد با اراذل،‌ اوباش و مزاحمین نوامیس در تفرجگاه‌ها و محلات پایتخت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به لطف خدا و همکاری ماموران سخت‌کوش پلیس اطلاعات و امنیت پایتخت در 24 ساعت گذشته سومین مرحله برخورد با اراذل، اوباش و مزاحمین نوامیس به مرحله اجرا درآمد. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در این راستا 181 واحد صنفی، باشگاه بدنسازی و قهوه‌خانه و پاتوق‌های این افراد و همچنین 50 پارک و تفرجگاه و 20 نقطه‌ای که مردم با پلیس 110 درمیان گذاشته بودند پاکسازی شد و 195 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند. 

بیشتر بخوانید:

دستگیری 555 سارق در یک شب

این مقام ارشد پلیس تهران اعلام کرد: در بین دستگیرشدگان افرادی که به توزیع CD مستهجن، نصب و خرید و فروش ماهواره و همچنین افرادی که استفاده از سلاح غیرقانونی می‌کردند بودند؛ 40 نفر از دستگیر شدگان زیر 18 سال سن داشنتد که به علت صغر سن تحویل خانواده‌هایشان شدند. 

سردار رحیمی افزود: زورگیری، تجاوز به عنف، قصد عناوین، تخریب اموال عمومی و خصوصی، درگیری مسلحانه، استفاده از سلاح سرد و گرم، تشویش اذهان عمومی و کری‌خانی از جمله موارد اتهامی دستگیرشدگان است. 

وی تصریح کرد: از این افراد 24 قبضه سلاح سرد از جمله چاقو، قمه و وسایل تخریب؛ 13 قبضه سلاح جنگی و شکاری، 7700 رسیور و تجهیزات ماهواره‌ای، 6 میلیون سی‌دی مستهجن و مبتذل و 4 دستگاه موتور سیکلت کشف و ضبط شد. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که کار اطلاعاتی طرح بعدی پلیس اطلاعات و امنیت و دستگیری اراذل و اوباش از هم اینک کلید خورده است، اعلام کرد: پلیس اجازه قدرت‌نمایی به اراذل و اوباش در پایتخت را نمی‌دهد. 

وی افزود: حدود 90 نفر از دستگیرشدگان سابقه شرارت، مزاحمت، درگیری خیابانی و تخریب اموال عمومی و خصوصی را دارند؛ تعدادی از آنها اخیرا از زندان آزاد شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس