کد خبر 887731
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
لیگ برتر

با تساوی تیم های استقلال و فولاد خوزستان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، حدنصاب تازه ای در تاریخ این رقابتها به ثبت رسید.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های استقلال و فولاد خوزستان تنها دیدار هفته پنجم لیگ برتر بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید. به این ترتیب، تا پایان هفته پنجم این رقابتها تعداد ۹ بازی بدون آنکه گلی در بر داشته باشد، خاتمه یافت. 

 

تعداد ۹ بازی بدون گل تا پایان هفته پنجم حد نصاب جدیدی است که در این هفته به ثبت رسید. پیش از این در هیچ دوره ای پس از انجام پنج هفته، تعداد ۹ بازی بدون گل انجام نشده بود. در ادوار چهارم و دوازدهم، در پایان هفته پنجم لیگ برتر تعداد ۸ بازی بدون گل انجام شده بود که بیشترین آمار بازی های بدون گل به شمار می رفت که در این هفته این با برگزاری نهمین بازی بدون گل، حد نصاب جدیدی از این نظر ثبت شد. در پایان دوره چهارم لیگ برتر، تعداد کل بازی های بدون گل ۳۴ بازی بود و در دوازدهمین دوره هم ۴۳ بازی بدون گل انجام شد. رکورد کمترین بازی بدون گل در پایان هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، در سومین دوره این بازیها به ثبت رسید که در این مقطع تنها یک بازی بدون گل انجام شده بود. در پایان آن دوره، ۲۵ مسابقه بدون گل زده به پایان رسید. 

در حال حاضر، تعداد کل بازی های بدون گل در تاریخ رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به ۵۵۸ بازی رسیده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس