والیبال

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی برابر چین به مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا راه یافت.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های والیبال بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی امروز (یکشنبه) شش دیدار از مرحله حذفی برگزار شد که در یکی از دو بازی برای مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی و از ساعت ۱۴ تیم ملی والیبال ایران رو در روی چین قرار گرفت و موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پییروزی برسد تا ضمن صعود به جمع چهار تیم برتر دست چینی‌ها را از کسب مدال کوتاه بگذارد.

تیم ملی والیبال ایران در این بازی با هدایت ایگور کولاکوویچ و با ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، امیر غفور، مرتضی شریفی و علی شفیعی به مصاف چین رفت و توانست ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۷-۲۵، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۱ به سودش تمام کرد و باید پنج شنبه در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده بازی عربستان و چین تایپه برود.

در این بازی امیر غفور با کسب  ۱۶ امتیاز سهم زیادی در پیروزی والیبال ایران برابر چین داشت و عناون امتیاز آورترین بازیکن میدان را از آن خود کرد.

در سمت دیگر جدول کره جنوبی سه بر صفر پاکستان را شکست داد و ژاپن موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد هند بگذرد و باید در مرحله یک چهارم نهایی کره جنوبی به مصاف ژاپن برود. در آخرین بازی‌ها نیز تایلند به مصاف اندونزی رفته است و قطر رو در روی میانمار قرا ر می گیرد که باید برنده این دو بازی با هم بازی کنند تا تکلیف آخرین تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شود.

جدول رقابت های والیبال بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی:

مرحله نخست حذفی

کره جنوبی ۳ - ژاپن صفر

ژاپن ۳ - هند ۱

تایلند - اندونزی

قطر - میانمار

مرحله یک چهارم نهایی

بازی اول: ایران ۳ - چین صفر

بازی دوم: عربستان - چین تایپه(ساعت ۱۶)

بازی سوم: کره جنوبی - ژاپن(

بازی چهارم: پیروز بازی قطر - میانمار با پیروز بازی اندونزی - تایلند

مرحله نیمه نهایی

ایران - پیروز بازی عربستان با چین تایپه

پیروز بازی سوم با پیروز بازی چهارم

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس