کد خبر 887571
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
علی کریمی

سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه سپیدرود را به جایگاهی در خورشان مردم رشت می‌رسانیم گفت: با تعدادی از بازیکنان سپیدرود تسویه و بازیکنان جدیدی به سپیدرود اضافه می‌شوند.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت باشگاه سپیدرود، علی کریمی با اشاره به بازگشت مجدد به  سپیدرود رشت اظهار کرد:از بازگشت به شهر مادری‌ام خوشحالم ولی در سوی مقابل از این بابت که سپیدرود در شرایط مناسبی قرار ندارد ناراحتم.

وی با اشاره به اینکه در شرایط سختی سپیدرود را تحویل گرفته‌ام بیان کرد: برای اینکه سپیدرود را به جایگاهی که شایستگی آن را دارد برسانیم نیاز به حمایت مضاعف بیش از گذشته هواداران پرشور سپیدرود داریم، با حمایت و همدلی می‌توانیم سپیدرود را به جایگاهی که در شأن مردم رشت است برسانیم.

سرمربی سپیدرود رشت با اذعان به اینکه امیدوار است سپیدرود در ادامه لیگ جایگاه بهتری کسب کند افزود: لیست سپیدرود با جذب نفرات توسط کادر فنی قبلی تقریباً پرشده که تعدادی از بازیکنان سپیدرود از جمع ما جدا می‌شوند، باشگاه نامه جدایی این بازیکنان را زده و تا پیش از بازی مقابل نفت آبادان با آن‌ها نشست خواهیم داشت تا بتوانیم نفرات جدید را جذب کنیم.

کریمی با بیان اینکه شرایط برای جذب بازیکنان جدید سخت شده است بیان کرد:کادر فنی قبلی به دلیل امکانات ضعیفی که مالکین قبلی باشگاه در اختیارشان گذاشتند نتوانستند تیم خوبی جمع‌وجور کنند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به سرمربیگری علی کریمی در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس