کد خبر 887470
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
افشانی نمایه

عضو شورای شهر تهران گفت: در بررسی‌های انجام شده در خصوص پروانه‌های صادره طبق ضوابط باغات مشخص شد از تعداد ۲۹ پروانه صادره فقط ۹ مورد مطابق ضوابط و مقررات ملاک عمل صادر شده است.

به گزارش مشرق، افشین حبیب‌زاده در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهردار تهران گفت: باتوجه به اینکه در بررسی‌های انجام شده توسط حوزه معاونت نظارت شورای اسلامی در خصوص پروانه‌های صادره طبق ضوابط باغات از تاریخ ۱ / ۶ / ۹۶ الی ۱ /۵/ ۹۷ مشخص شد از تعداد ۲۹ پروانه صادره فقط ۹ مورد مطابق ضوابط و مقررات ملاک عمل صادر شده و تعداد ۱۹ پروانه از حیث افزایش سطح اشغال و یا تعداد طبقات با ضوابط و مقررات مغایر بوده اند و یک مورد نیز در خصوص نحوه پرداخت عوارض تخلف صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

تمهیدات شهرداری تهران برای پرداخت مطالبات پیمانکاران


رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از این رو موضوع را به عنوان تذکر به شهردار تهران جهت بررسی و اعلام نتیجه به شورا اسلامی شهر تهران تقدیم می‌کنم. ضمنا مستندات و گزارش مربوط قبلا طی نامه‌ای در ۱۰ مرداد ماه به معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران جهت بررسی و اعلام نتیجه ارسال شده که تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی و کاهش ارزش ریال گفت: در شرایط فعلی معیشت حقوق بگیران به ویژه حداقل بگیران با خطر جدی مواجه شده است.


رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: پیشنهاد میکنم شهرداری تهران کمیته‌ای را در این باره تشکیل دهد و به بازنگری دستمزدها در شش ماهه دوم سالجاری بپردازد. این موضوع در مورد کارگرانی که حداقل بگیر هستند و مبلغ بسیار کمی را دریافت می کنند باید مورد توجه جدی‌تر قرار گیرد چراکه معیشت انها را نیز با خطر جدی مواجه کرده است.
وی به مساله کارگران طرف قرارداد با پیمانکاران شهرداری اشاره کرد و گفت: اگر چه ما نمی‌توانیم در مورد این کارگران برای پیمانکاران تعیین تکلیف کنیم اما پیشنهادم این است که این موضوع را هم در این کمیته مورد بررسی قرار داده و با دعوت پیمانکاران، توصیه‌های لازم را به انها کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس