کد خبر 887214
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
مهدی امیرآبادی رحمتی

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه باید کار السد را در تهران یکسره کرد، گفت: دلیلش را نمی‌دانم اما بازی با فولاد ضعیف‌ترین بازی استقلال در هفته‌های اخیر بود.

به گزارش مشرق، مهدی امیرآبادی در خصوص تساوی استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: این ضعیف ترین بازی استقلال در هفته‌های اخیر بود. آبی پوشان هفته گذشته مقابل پارس جنوبی باختند اما بازی خوبی کردند و ما گفتیم مستحق شکست نبودند. اما در این هفته نباختند ولی به هیچ وجه بازی خوبی نکردند. من نمی دانم علت این بازی ضعیف در پیش رو بودن بازی با السد بود یا دلیل دیگری داشت. اما بهرحال ارائه این بازی ضعیف قابل توجیه نبود.

وی افزود: از نظر من بعنوان کارشناسی که از بیرون این بازی را نظاره کرد تبریزی و الحاجی در پستهای مناسبی به کار گرفته نشدند. شاید اگر جای این دو در سیستم عوض می شد عملکرد بهتری از هر دو نفر شاهد بودیم. تبریزی از دروازه دور بود و طبیعتا کم خطرتر بود. در همان یکی دو صحنه‌ای که تبریزی خطرناک ظاهر شد دلیلش همین بود که از سمت چپ جدا شده بود و از عمق به حرکت در آمده بود.

کاپیتان سابق آبی پوشان ادامه داد: البته در ترکیب و سیستم این تیم یکی دو اشکال دیگر هم وجود داشت. بعنوان مثال استفاده همزمان از فرشید باقری و علی کریمی چندان جالب نیست چون خصوصیات هر دو نفر مثل هم است و وقتی هر دو کنار هم باشند خط میانی در توپ پخش کردن و بازیسازی کم نفر می‌شود. شاید بهتر بود طارق که خاصیت بازیسازی بیشتری نسبت به این دو دارد در ترکیب ثابت به کار گرفته می شد.

امیر آبادی با اشاره به نیمکت نشینی روح الله باقری در این بازی گفت: هرچند سرمربی یک تیم باید در خصوص بازی کردن و نکردن بازیکنانش تصمیم بگیرد و سرمربی است که شرایط بازیکنانش را می‌داند  و می بیند کدام بازیکن خوب تمرین کرده و کدام بازیکن نه، اما من فکر نمی‌کردم روح الله باقری بعد از بازیهای خوبی که برای آبی پوشان کرد یکباره نیمکت نشین شود. باقری مهاجم انرژیک خوبی است و حضور او مقابل السد هم می‌تواند به تیم کمک کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص نتایج کلی در لیگ برتر و رتبه این تیم اظهار داشت: گرچه تیم تاکنون نتایج خوبی نگرفته است، اما در مجموع نباید خیلی نگران امتیازات از دست رفته بود. هنوز مدت زیادی تا پایان فصل زمان داریم و تیم های رقیب هم امتیازات زیادی از دست خواهند داد. اما شفر نباید دیگر بیشتر از این امتیاز از دست بدهد چون عقب ماندن از غافله صدرنشینی و طولانی شدن این زمان و زیاد شدن فاصله ممکن است در آینده جبران ناپذیر باشد.

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص دیدار پیش روی این تیم مقابل السد گفت: باشگاه‌های قطری همیشه در آسیا مدعی هستند و نباید به راحتی از آنها گذشت. السد یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر غرب آسیا است و قطعا ما دیدار راحتی مقابل آنها نداریم. البته نباید از این تیم که تا بن دندان مسلح است ترسید، اما تنها راه چاره برای عبور از سد السد این است که کار آن را در تهران یکسره کنیم. باید در تهران نتیجه‌ای بگیریم که در قطر حاشیه امنیت کافی برای دفاع از نتیجه مان داشته باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس