کد خبر 887158
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
دکتر حسن سبحانی

مخاطب این نامه مقدمتا تمام مردم ایران هستند که معتقدم علیرغم اینکه ۸۲ در صد آنان در جریان مستقیم چگونگی ها و چرائی های منجر به پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ نبوده اند...

به گزارش مشرق؛ متن کامل مکتوب تاریخیِ دکتر حسن سبحانی دامغانی استاد اقتصاد دانشگاه تهران و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی که در قالب پنجمین «نامه ای برای ایران» و با عنوان «فرصتی برای جمهوری دوم» تنظیم شده است را از نظر می گذرانید.

در آغاز این نامه می‌خوانیم:


با وجودی که حتی معلم اقتصاد بودن برای فردی با دغدغه های حقیر، کفایت می کند تا به طور اجتناب ناپذیر مسائل و رخدادها و مشکلات اقتصادی کشور را رصد و در خصوص چگونگی ها و تحولات و روند های آن بیندیشد.


*مخاطب این نامه مقدمتا تمام مردم ایران هستند که معتقدم علیرغم اینکه ۸۲ در صد آنان در جریان مستقیم چگونگی ها و چرائی های منجر به پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ نبوده اند اما حافظ ارزش های وحیانی و مومن به مدیریت کشورشان مستقل از سلطه اجنبی می باشند. در مرحله بعد همه افراد و نهاد هائی که در کار تصمیم گیری، مقررات گذاری، تصمیم سازی، آینده پژوهی، ترویج و تبیین و اعمال آن ها هستند اعم از اینکه در مجلس خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دولت، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه، شورای نگهبان، حوزه های علمیه و دانشگاه های کشور، رسانه های مکتوب و سمعی و بصری، احزاب و دسته جات سیاسی و مدنی و ... باشند از مخاطبان این مکتوب محسوب می شوند.

متن کامل نامه دکتر سبحانی را از اینجا دانلود کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس