کد خبر 887156
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
رئیسی نمایه

برخورد جدی با تخلفات، بستن رانتها و راههای سوء استفاده، و پرهیز از اشرافی‌گری، کمترین انتظار مردم در شرایط فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی از همه مسئولان است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی تولیت استان قدس رضوی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر برگزاری جلسات انتخاباتی با محوریت وی و حضور شخصیت‌های اصلی جریان اصولگرا در این جلسات، اظهار داشت: تاکنون هیچ بحث انتخاباتی در این جلسات مطرح نشده و در شرایطی که فشار زیادی روی زندگی و معیشت مردم وجود دارد، وارد شدن به مباحث زودهنگام انتخاباتی، جفا در حق مردم است.

بیشتر بخوانید

واکنش رئیسی به ادعای برگزاری جلسات انتخاباتی‌اش

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، وظیفه همه نیروهای انقلاب را همفکری برای یافتن راه‌حلها دانست و افزود: در شرایطی که هدف دشمن ناامید کردن مردم و بن‌بست‌نمایی از اوضاع است و متأسفانه عده‌ای نیز در داخل آگاهانه یا غافلانه همین خط را دنبال می‌کنند، همه آنهایی که دل در گرو انقلاب و ایران اسلامی دارند، موظفند برای عبور از مشکلات، همفکری و همکاری کنند، چرا که بدون تردید مشکلات موجود راه‌حل دارد و می‌توان با اراده و همکاری، مشکلات را برطرف کرد.

رئیسی با تأکید بر اینکه دولت در مسئله اقتصاد مسئولیت اصلی را دارد، افزود: مردم توقع بحقی دارند که مسئولان حاشیه ها را کنار گذاشته و با اراده قوی به میدان بیایند، راه‌حلها را با شفافیت و صداقت با مردم در میان بگذارند، و مرحله به مرحله بر اجرا نظارت کنند.

وی گفت: با وجود نقش اصلی دولت در اقتصاد، هیچ کاری بدون همدلی و همراهی مردم پیش نخواهد رفت، بنابراین اگر یک طرح جامع و نقشه راه با ثبات وجود داشته باشد، جریانهای مردمی و انقلابی امیدوار و مصمم به میدان خواهند آمد، و ضمانت اجرای سیاستها و اقدامات اصولی خواهند بود.

وی همچنین افزود: برخورد جدی با تخلفات، بستن رانتها و راههای سوء استفاده، و پرهیز از اشرافی‌گری، کمترین انتظار مردم در شرایط فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی از همه مسئولان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس