کتاب راه نشان - کراپ‌شده

پاسخ رهبر انقلاب به نامه یک نوجوان لبنانی برای نخستین بار در کتاب «راه نشان» که درباره دوران بلوغ و سن تکلیف و محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب است، منتشرشد.

به گزارش مشرق، کتاب «راه نشان» با موضوع دوران بلوغ و سن تکلیف و با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب، برای استفاده دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه و مربیان پرورشی، توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران منتشر شد.

کتاب «راه نشان» با موضوع دوران بلوغ و سن تکلیف و با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب، برای استفاده دانش آموزان دوره های اول و دوم متورسطه و مربیان پرورشی منتشر شده است در مقدمه این کتاب به قلم مسعود شاکر سرپرست واحد استان تهران این تشکل دانش آموزی آمده است: "دوران بلوغ یکی از مهمترین برهه‌های حساس زندگی هر نوجوانی است. دورانی که سر منشأ تحولات روحی و جسمی فراوانی در میان دختران و پسران است. این تحولات اگر با برنامه ریزی صحیح همراه نبوده و در یک مسیر الهی مدیریت نشود، آینده‌ای پر مخاطره برای نوجوان رقم خواهد زد."

بخشی از کتاب تحت عنوان پاسخ به نامه یک نوجوان لبنانی می آید؛

نامه‌ی تو را دریافت کردم و از محبت پاک و بی شائبه‌ات متشکرم. شما کودکان و نوجوانان لبنانی در دل من جای دارید و از خدا می‌خواهم شما را حفظ کند و شاد و سالم بدارد و برای آینده کشور و ملتتان ذخیره نماید.

عزیزان من اسلام به جوانان مومن و عالم و شجاع و سالم نیازمند است تا بتوانند در مقابل دشمنان از آن دفاع کنند و دین خدا را که مایه سعادت انسان‌هاست به انسان‌ها هدیه کنند.

سعی کنید خود را آنطور که اسلام می‌پسندد بسازید و برای آینده اسلام و مسلمین مفید باشید و خدا را از خود خشنود نمایید. به شما دعا می‌کنم. «والسلام علیکم سیدعلی خامنه‌ای»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس