سهراب بختیاری زاده

مربی تیم فوتبال امید می گوید این تیم با رعایت اصول جوانمردانه طلسم صعود به المپیک را می شکند.

به گزارش مشرق، سهراب بختیاری زاده در مورد عملکرد تیم فوتبال امید کشورمان در بازی های آسیایی گفت: از شکست در مقابل کره نباید ترسید و باید به آینده امیدوار بود. در مورد آخرین بازی تیم امید باید قاطعانه بگویم که بچه های ما فوق العاده کار کردند و باید باور داشت که در تیم های پایه تأثیر یکسال یا دو سال سن در نتیجه گیری بسیار زیاد است.  تیم ایران تیم زیر ٢١ سال بود و این در حالی است که می توانستیم از  ٢٣ ساله ها استفاده کنیم و ٣ بازیکن بزرگسال داشته باشیم اما با طراحی و تدابیر کادر فنی و مدیریتی قرار بر این شد که از بازیکنان زیر ٢١ سال فوتبال ایران در این دوره از بازی ها شرکت کنیم و بتوانیم از این طریق به شناخت کیفی و کمی بیشتری نسبت به بازیکنان برسیم و بتوانیم مرحله به مرحله به انسجام تیمی و تاکتیکی مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد:  یکی از اهداف دیگرمان این بود که بتوانیم بازی در مقابل تیم های مطرح را تجربه کنیم که در این دوره از رقابت ها از بازی در برابر عربستان، کره شمالی، میانمار و کره جنوبی درس های زیادی گرفتیم.

مربی تیم فوتبال امید اضافه کرد: به اعتقاد من این تورنمنت برای کادر فنی از لحاظ شکل دهی ، انضباط و رفتار حرفه ای خیلی مهم بود و انشالله پس از حضور در تهران با برنامه ریزی های مدیریت و کادر فنی که در رأس آن کرانچار حضور دارد جهت برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی جهت آماده سازی هر چه بیشتر تیم تصمیم گیری خواهد شد.

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان خاطر نشان کرد: من خودم به شخصه از شکست در مقابل کره جنوبی بسیار ناراحت هستم و نباید شکست را توجیه کرد اما از عملکرد بچه ها کاملاً رضایت دارم و باید از آنها حمایت کرد چرا که شکست جزیی از فوتبال و جزیی از زندگی هست و مردم ما باید بدانند که بچه های ما مردانه در مقابل کره ای ها جنگیدند. طبیعتاً آنها نیز از نتیجه بدست آمده بسیار ناراحت هستند و اعتقاد دارم از شکست در مقابل کره نباید ترسید و باید به آینده امیدوار بود.

بختیاری زاده در خصوص عملکرد ملی پوشان امید در برابر کره جنوبی توضیح داد:  تیم ما هم موقعیت های زیادی داشت و آنهم برابر تیمی بود که ٣ بازیکن بالای ٢٣ ساله های خود را در اختیار داشت که در لیگ برتر انگلیس توپ می زدند.

وی یادآورشد : به مردم شریف ایران و همچنین طرفداران فوتبال شخصاً این قول را می دهم که با رعایت فوتبال جوانمردانه بتوانیم به لطف پروردگار متعال طلسم ٤٠ ساله عدم راهیابی به المپیک را بشکنیم و برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

بختیاری زاده در پایان و درباره همکاری با کرانچار گفت: او برای من و سایر هم تیمی ها بسیار قابل احترام است و بنده به شخصه سعی میکنم از کرانچار چیز یاد بگیرم و به تجربیات مربی گری خود افزوده کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس