سامان قدوس

مدیر باشگاه سریانسکا سوئد مدعی شد که ۱۵ درصد سهم انتقال سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی به تیم آمیاk فرانسه حق آنها است.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت فوتبال‌دیرکت سوئد، سامان قدوس با عقد قراردادی چهار ساله راهی تیم آمیان فرانسه شد و باشگاه اوسترشوندس پول زیادی از این انتقال دریافت خواهد کرد. در این میان باشگاه سیریانسکا از سهم 15 درصدی انتقال سامان قدوس به خود خبر می‌دهد. سامان قدوس در سال 2015 میلادی پس از یک فصل بازی در تیم سیریانسکا با مبلغ ناچیزی یک میلیون کرون راهی تیم اوسترشوندس شد.

کان ماکمیچل، مدیر ورزشی باشگاه سیریانسکا در این رابطه گفت: این واقعیت است که که ما هم سهم مالی از فروش سامان قدوس به تیم آمیای فرانسه داریم. نمی‌خواهم رقم دقیقی را اعلام کنم زیرا مبلغ قروش سامان قدوس به تیم آمیان را نمی‌دانم. شاید 15 درصد. باید با دانیل کیندبرخ، رئیس باشگاه اوسترشوندس صحبت کنم. ما امیدوار بودیم که سامان قدوس با قیمت بیشتری و حتی تا سقف 100 میلیون کرون فروخته شود زیرا او در سالیان اخیر بهترین بازیکن تیم فوتبال سوئد بود.

وی ادامه داد: با سامان قدوس در ارتباط هستم و می‌دانستم به تیم آمیای فرانسه می‌رود. او پسر بسیار خوبی است و روی فوتبال فقط تمرکز می‌کند. سامان قدوس در تیم سیریانسکا شکوفا شد و سپس به اوسترشوندس رفت. زمانی که قدوس را به خدمت گرفتیم که هیچ‌کسی روی او حساب نمی‌کرد. او پیش ما رشد کرد و متاسفانه توانمندی‌هایش را به خوبی نمی‌شناختیم. شایستگی‌های زیادی داشت و کار عالی در تیم اوسترشوندس انجام داد. اطمینان دارم قدوس چند سال دیگر به تیم بزرگتری می‌رود.

سامان قدوس پنجشنبه شب گذشته با عقد قرارداد 4 ساله از تیم اوسترشوندس سوئد راهی آمیان فرانسه شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس