کد خبر 886821
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
سروری

عضو سابق شورای شهر تهر تهران گفت: به‌ علت عدم نظارت شورای شهر کنونی شهرداری تهران الآن یک شهرداری کاملاً رها و به یک خودروی بدون راننده که به هر طرفی می‌رود، تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، پرویز سروری به‌مناسبت نخستین سال از فعالیت شورای پنجم و نحوه عملکرد آن گفت: بنده گمان می‌کنم اگر به اعتراضات و انتقادات خود سران اصلاحات و احزاب نگاه کنیم، می‌بینیم که آنها هم گله‌مند هستند که یک سال از عملکرد شورای شهر گذشته است و هیچ عملکرد قابل قبولی در کارنامه شورا دیده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: می‌توان گفت که شورای پنجم بیشتر در اموری فعال شده است که مربوط به آن نبوده است و در مسائل مربوط به خود کمترین حوزه تأثیر را داشته است. شورای پنجم تا الآن شورای حاشیه بوده و به‌تعبیری در موضوعات حاشیه‌ای پررنگ بوده ولی در مسائلی که مستقیماً به آن مربوط بوده است، نقشی از آن نهاد دیده نمی‌شود و یا اگر نقشی هم داشته نقش به‌هم‌ریخته و مخدوشی بوده است.

سروری گفت: بنده فکر می‌کنم که امروز باید از اعضای شورای پنجم سؤال شود که "کارنامه شما جز مباحث تکراری که احاله به شورای قبلی و شهرداری قبلی بوده، چه هست؟" به ‌این معنا که آنها همه ضعف و ناتوانی‌ها را به گذشته ارجاع می‌دهند. به‌نظر بنده شورای پنجم در ابعاد نظارتی حرف قابل ملاحظه‌ای ندارد و وقتی به کارنامه‌اش نگاه می‌کنیم، گویی که مدیریت شهری نقصی ندارد و الآن 100درصد در چارچوب عمل می‌کند و مشکلی ندارد. اگر به همین اعضای اصلاح‌طلب دوره چهارم نگاه کنیم، در هر جلسه بیشترین انتقاد را به مدیریت شهری در همه عرصه‌ها داشتند، اما حال سؤال این است ‌که؛ آیا همه مشکلاتی که شما مطرح می‌کردید حالا رد شده و امروز هیچ مشکلی در زمینه محیط زیست، ترافیک و حمل‌ونقل، بافت فرسوده و یا باقی موارد وجود ندارد؟ آیا حسابرسی شما در بررسی انجام‌شده به کجا رسیده است؟ درمجموع آنها باید پاسخ دهند که چه اقدام مؤثری در جهت ارتقای خدمت به شهروندان تهرانی داشتند؟

بیشتر بخوانید:

تمهیدات شهرداری تهران برای پرداخت مطالبات پیمانکاران

وی همچنین گفت: بنده گمان می‌کنم به‌علت عدم نظارت شورای شهر کنونی شهرداری تهران الآن یک شهرداری کاملاً رهاشده است و به یک خودروی بدون راننده که به هر طرفی می‌رود، تبدیل شده است. این شهر بدون برنامه باید برنامه پیدا کند تا بتواند به نتیجه برسد. آنچه تا الآن دیدیم متأسفانه مثبت نبوده است.

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: شهرداری اعلام کرده که تا پایان سال 50 کیلومتر مترو ارائه می‌دهد. اما 22 کیلومتر آن همان خط 7 مترو است که قبلاً به بهره‌برداری رسیده بود و فعال هم بوده و خودشان آن را از فعالیت انداختند و حال می‌خواهند آن را دوباره فعال کنند و به اسم خودشان تمام کنند. آیا کدام ایستگاه را افتتاح کردند؟ امروز ما دچار یک بی‌کارنامگی در مدیریت شهری تهران هستیم و متأسفانه هیچ‌کس هم پاسخگو نیست. بارها هم ما مطالبه کردیم که اعضای شورای شهر و رییس محترم شورای شهر و شهرداری تهران باید کارنامه خود را در یک سال گذشته اعلام کنند که در همه حوزه‌ها چه اقداماتی صورت دادند و چه گرهی از کار مردم باز شده است. الآن مهم‌ترین دستاورد آنها حمل‌ونقل است که البته صدای خود طرفداران اصلاح‌طلب هم درآمده که؛ علت این‌همه بی‌برنامگی در تهران چیست و چه بهبودی در وضعیت ورود به محدوده ترافیک شکل گرفته است؟ به‌نظرم امروز باید آقایان پاسخ دهند و کارنامه خود را برای مردم بیان کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس