کد خبر 886748
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹
امید کره و ایران

سرمربی تیم ملی امید کره‌جنوبی از پیروزی تیمش مقابل ایران ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مشرق، تیم امید کره‌جنوبی با پیروزی برابر تیم امید ایران به مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی صعود کرد تا شاگردان کرانچار از دور مسابقات حذف شوند.

کیم هاک بوم، سرمربی کره‌جنوبی در نشست خبری اظهار کرد: مسابقه سختی برگزار کردیم اما مقابل ایران، ما یک تیم بودیم و پیروز شدیم. خوشحالم ایرانی را شکست دادیم که به عنوان صدرنشین صعود کرده بود و از این بابت از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد:حالا صعود کرده‌ایم و می‌خواهیم با همین قدرت بالا برویم و قهرمان شویم. ایران و سایر رقبایمان را خیلی خوب آنالیز کردیم و حالا همه با هم به بازی با ازبکستان فکر می‌کنیم.

سرمربی کره‌جنوبی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما ستاره‌هایتان را به خاطر معافیت از سربازی به اینجا آورده‌اید. آیا این موضوع می‌تواند موجب ایجاد استرس تیم‌تان شود، گفت: دوباره تاکید می‌کنم ما تیم هستیم و با همین روند تیمی به فکر قهرمانی هستیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
    0 0
    از کره ای که از مالزی باخته بود باختیم...فوتبال ایران فوتبال ستاره های کاغذی هست هم در داخل زمین هم خارج زمین
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
    0 0
    با مدیریت پرسپولیسی که فقط به فکر تیم خودشونه،مطمئنا به المپیک هم صعود نخواهیم کرد چرا امیدهای با انگیزه و مستعد رو از استقلال دعوت نکردن؟ استقلال مگه فقط قائدی رو داشت؟ ننگ بر این پرسپولیس
  • GB ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
    0 0
    ارزش کیروش دوباره با گفته سرمربی کره مشخص میشه، چونکه کیروش کاری با تیم کره کرده در این ۷ سال که بردن تیم ملی‌ ایران آرزو شده، به خاطر همین کره ایها خودشون شوکه شدند که چطوری به این راحتی‌ تونستند بعد از این همه سال ۲-۰ ایران رو ببرند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس