تاج

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پیامش برای اعضای تیم امید تاریخی بود، گفت که پشت شکست این تیم پنهان نمی‌شود.

به گزارش مشرق، مهدی تاج درباره حذف تیم امید از بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی، اظهار داشت: بازیکنان و مربیان تیم امید تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا در بازی‌های آسیایی عملکرد خوبی داشته باشند. از تمام اعضای تیم تشکر می‌کنم و باید همه به این نکته توجه داشته باشند که ما برخلاف بسیاری از کشورها تیم زیر 21 سال خود را به جای تیم زیر 23 ساعت به این رقابت‌ها فرستادیم.

 

وی با اشاره به پیامی که برای اعضای تیم امید صادر و از آنها تشکر کرد، گفت: فکر می‌کنم برای اولین بار بود که یک رئیس فدراسیون پس از شکست چنین پیامی صادر می‌کرد. من هیچ‌گاه عادت ندارم پشت شکست‌ها پنهان شوم و پیامم نیز چنین موضوعی را نشان می‌دهد.

تاج ادامه داد: مسئولیت اعزام تیم با من بود و در پیامم نیز تاکید کردم که هدف ما المپیک 2020 توکیو است. الان هم با تمام وجود اعلام می‌کنم که تصمیم تاریخی برای اعزام تیم زیر 21 سال به بازی‌های آسیایی را تایید می‌کنم چرا که اعتقاد دارم این جوانان می‌توانند در راه المپیک 2020 توانایی خود را نشان دهند و پس از سال‌ها تیم امید را به المپیک برسانند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: اشتباهاتی نظیر اشتباه استراتژیک در بازی با میانمار نیز داشتیم اما با این حال مجموعه تیم امید تمام تلاش خود را به کار بست. با تمام وجود از کادرفنی و بازیکنان تیم امید حمایت می‌کنم. این بازیکنان باید بازی‌های زیادی برگزار کنند و از شکست نترسند تا برای حضور در المپیک آبدیده شوند.

وی عنوان کرد: پیام من این پیام را داشت که مربیان بازیکنان تیم امید بدانند فدراسیون حامی آنهاست و با تمام قدرت شرایط را برای آماده‌سازی این تیم فراهم خواهد کرد. این یک پیام تاریخی بود که یک رئیس فدراسیون با وجود شکست و حذف تیمش، از بازیکنان و مربیان تشکر و از آنها حمایت کند. فکر می‌کنم چنین چیزی تاکنون وجود نداشته است که با وجود شکست، رئیس فدراسیون پیام تشکر اینچنینی صادر کند.

تاج در پایان درباره شرایط کی‌روش و اینکه تکلیف این مربی به کجا کشیده شد، به تسنیم گفت: کی‌روش به زودی به ایران می‌‌آید و تیم ملی را قهرمان جام ملت‌های 2019 آسیا خواهد کرد.

به گزارش مشرق،  مهدی تاج لحظاتی پس از دیدار تیم ملی امید کشورمان مقابل امید کره جنوبی در بازی های آسیایی، در پیامی خطاب به کادر سرپرستی، فنی و بازیکنان تیم ملی امید نوشت:

اعضای زحمتکش،دوست داشتنی و شایسته تیم ملی امید؛
سلام و خدا قوت اینجانب را به نمایندگی از آحاد مردم سرفراز میهن مان پذیرا باشید.

میدان جاکارتا،همانطور که قرارمان بود،به محلی برای کسب تجربه ای گران سنگ برای حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک بدل شد.

میدانی که از همین امروز،پیش رو و در نزدیکی شما و ماست و می‌باید با درس آموزی از آنچه در مسیر حضور در جاکارتا و رقابت های آسیایی گذشت و تلاش و کوشش صدچندان،مهیای حضور در آن آوردگاه حیاتی شویم تا رویای چندین دهه ای جامعه فوتبال را جامه عمل بپوشانیم.

بی شک،نگاه حمایتی و همراهی فدراسیون با این تیم جوان که تیم ملی بزرگسالان فردا و فرداهای ما را تشکیل خواهد داد،تداوم می یابد و این جمع با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در کنار هم برای آن هدف بزرگ و مهم خود می جنگد.

نام این جوانان زیر 21 سال و خاطره فداکاری آنان که در برابر نام های شناخته شده کره جنوبی ایستادند،هرگز از ذهن جامعه فوتبال پاک نخواهد شد.

سلام بر فردایی که به زودی از راه می رسد و سلام بر جوانان شایسته ایرانی...

همه در کنار هم،برای موفقیت در فردایی که نزدیک نزدیک است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
    10 4
    برو بابا
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
    6 0
    داستان تمام نشدنی ناکامی های تیم ملی امید!
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
    4 8
    مدیران پرسپولیسی بازم گند زدن مدافع استقلال رو میبردن صیاد منش رو میبردن
    • IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
      0 0
      حتما برو دکتر اکثر بازیکنان استقلالی بودن
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
    1 0
    وای به حال کیروش و رفقای باند بازش اگر ایران قهرمان نشه
  • قاصدک IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
    0 0
    کدام آینده هیچکدام از این بازیکنان خوب نبودند و در ۴ بازی تنها یک برد داشتند این همه هزینه عاقبت خفت باخت به میانمار و کره و باخت اخلاق و حذف
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
    0 0
    سانسور نکنید نظراتو
  • رضا IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
    1 0
    تا شما باشید دیگه روح فوتبال رو با این کاراتون به گندنکشید.به شخصه از باخت ایران خیلی خوشحال شدم چون کارشون ضدروح ورزش وجوانمردی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس