کد خبر 886733
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹
یوزپلنگ

رئیس ‌اداره حفاظت محیط زیست با اشاره به مصدوم شدن دامدار فومنی توسط یک حیوان وحشی گفت:‌ براساس مشاهدات این فرد،‌ حیوان وحشی مذکور یک قلاده پلنگ بوده است.

به گزارش مشرق، اسدالله سعدی رئیس ‌اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن اظهار داشت: شب گذشته یک دامدار در روستای میان‌بند گیلوندرود شهرستان فومن توسط حیوانی وحشی مورد حمله قرار گرفته و به‌شدت مصدوم شده که طبق ادعای همین فرد حیوان مذکور ظاهراً یک قلاده پلنگ بوده است.

رئیس ‌اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن عنوان کرد:‌ این فرد مصدوم 55 ساله که هم‌اکنون به بیمارستان فومن جهت رسیدگی و مداوا انتقال پیدا کرده است از حمله یک قلاده پلنگ سخن می‌گوید اما برای روشن شدن دقیق این ماجرا باید منتظر نتایج تحقیقات باشیم.

سعدی با بیان اینکه کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن در حال بررسی این حادثه هستند اعلام کرد:‌ در حال حاضر علائم و زخم‌هایی که بر روی بدن این فرد مصدوم دیده می‌شود تا حدودی صحت ادعای وی در مورد حمله پلنگ به وی را تأیید می‌کند.

رئیس ‌اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن اظهارنظر قطعی در این زمینه را مشروط به پایان تحقیقات دانست و افزود:‌ کارشناسان در حال انجام بررسی‌های لازم هستند بنابراین نتیجه تحقیقات در مورد نوع حیوان حمله ‌ننده به این دامدار فومنی متعاقباً اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس