کد خبر 886681
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
فیلم/"توهمات‌ نتانیاهو"صدای ضدانقلاب راهم درآورد!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه هنوز خواستار به رسمیت شناخته شدن حکومت بر جولان توسط آمریکا هستند گفت که برای تغییر موضع اروپا در قبال تل‌آویو به لیتوانی سفر می‌کند.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که از خواسته به رسمیت شناخته‌شدن حکومت خود بر جولان توسط آمریکا دست بر نمی‌دارند و اقدامات برای ترغیب واشنگتن را ادامه می‌دهند.

نتانیاهو در گفت‌وگو با خبرنگاران پیش از پرواز به لیتوانی گفت که برای حضور در نشست کشورهای بالتیک و با هدف تغییر رویکرد اروپا در قبال اسرائیل به این کشور می‌رود.

به نوشته روزنامه «هاآرتص» وی با متهم کردن اروپا به داشتن رویکرد «غیردوستانه» علیه رژیمش، توضیح داد: «من می‌خواهم رویکرد نه-همیشه-دوستانه اتحادیه اروپا در قبال اسرائیل را متوازن کنم. من این کار را از طریق رابط‌هایی در کشورهای بلوک شرق، بالتیک و اتحادیه اروپا انجام خواهم داد».

بیشتر  بخوانید:

آیا واشنگتن «معامله قرن» را به تأخیر انداخته است؟

هاآرتص: طرح حمله به ایران، بلوف نتانیاهو برای امتیازگیری بود

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سپس در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا از انتظار خود برای به رسمیت شناخته شدن حکومت اسرائیل بر بلندی‌های جولان اشغالی توسط آمریکا دست برداشته‌اید، گفت: «به نظر شما من از چیزی مثل این دست بر می‌دارم؟ قطعا نه».

این در حالی است که روز گذشته «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری «رویترز» تاکید کرد که فعلا تصمیمی در این‌باره وجود نداشته و تغییری در موضع آمریکا رخ نداده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس