کد خبر 886612
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
وزیر خارجه قطر

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که وزیر امور خارجه قطر به صورت مخفیانه با وزیر جنگ این رژیم در قبرس دیدار کرده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه مدعی شدند که وزیر امور خارجه قطر ماه ژوئن گذشته به صورت مخفیانه با وزیر جنگ این رژیم در قبرس دیدار کرده است.

شبکه تلویزیونی ۱۰ و وب‌سایت «واللا» اعلام کردند که «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»، با «آویگدور لیبرمن» دیدار و در مورد «تلاش‌های بین‌المللی به منظور دست‌یابی به اقداماتی در نوار غزه» گفت‌وگو کرده‌اند.

وب‌گاه مذکور به نقل از «باراک راوید»، کارشناس شبکه ۱۴ اسرائیل نوشت که لیبرمن طی این دیدار با «محمد العمادی»، فرستاده ویژه قطر نیز دیدار کرده است ولی بنا بر اظهارات یک مقام مسئول صهیونیست، نشست بین لیبرمن در واقع با یک شخصیت قطری بلند پایه بوده است.

بیشتر بخوانید:

الاخبار: امارات به دنبال تسلیم کردن عمان است

جزئیات تلاش قطر برای جلب حمایت آمریکا

این مقام صهیونیست که نخواست نامش فاش شود، مدعی شد که نماینده قطر مدام به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند و نیازی نیست که لیبرمن با او در قبرس دیدار کند.

شبکه العربیه عربستان سعودی سه‌شنبه هفته گذشته به نقل از شبکه ۱۰ اسرائیل از دیدار العمادی با وزیر جنگ رژیم صهیونیست در قبرس خبر داده و گفته بود که دو طرف در مورد حمایت‌های مالی دوحه از غزه رایزنی کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس