کد خبر 886533
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
الحویجه

منابع عراقی از افزایش آمار تلفات حمله انتحاری امروز در شمال استان صلاح‌الدین و کشف ۱۰ بمب به جا مانده از دوران سیطره داعشی‌ها در الحویجه خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عراقی پیشتر از یک حمله تروریستی انتحاری به نیروهای حشد شعبی در شمال استان صلاح الدین خبر داده بودند.

خلیل الصحن فرمانده پلیس الشرقاط در این باره به رویترز گفت یک تروریست انتحاری با بستن کمربند انفجاری به منزل عدنان الغنام نماینده سابق پارلمان در روستای اسدیره در شهرستان الشرقاط در شمال تکریت حمله کرد که این حمله به کشته شدن 6 نفر و زخمی شدن هفت نفر دیگر از نیروهای حشد عشایری در تیپ 51 منجر شد.

نیروهای امنیتی و حشد شعبی شهرستان الشراقط را در سال 2016 از لوث تروریست‌های داعشی پاکسازی کرده بودند.

احمد الجبوری استاندار صلاح‌الدین هم با محکوم کردن این جنایت تروریستی تاکید کرد این اقدام بزدلانه بقایای داعش دلیل روشنی بر کینه و نفرت آنها از انسانیت پس از شکست فضاحت‌بارشان در برابر قهرمانان عراق است که سبب شده است بقایای این گروه تروریستی که در صحراها و مناطق دوردست پنهان شده‌اند هر از چندگاهی مرتکب جنایت علیه ملت عراق شوند.

وی بر ضرورت حفظ ثمره پیروزی بزرگ بر گروه تروریستی داعش و گرفتن فرصت از دشمن تاکید کرد.

موفقیت طرح امنیتی روز عرفه

خبر دیگر اینکه فرماندهی پلیس کربلای معلی در بیانیه‌ای اعلام کرد طرح امنیتی ویژه زیارت روز عرفه با موفقیت اجرا شد و نیروهای  امنیتی توانستند امنیت میلیون‌ها زائر را از ابتدا تا پایان مراسم روز عرفه تامین کنند.

کشف و خنثی‌سازی 10 بمب به جا مانده از باند تروریستی داعش

پلیس فدرال عراق از موفقیت نیروهای امنیتی در کشف و خنثی‌سازی 10 بمب به جا مانده از دوران سیطره تروریست‌های داعشی در روستای مزیریره در شهرستان الحویجه خبر داد. نیروهای امنیتی همچنین سه تونلی را که تروریست‌های داعشی به عنوان مقر خود استفاده می‌کردند، منهدم کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس