بادیه سویدا (2).jpg

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در غرب استان دمشق موفق شدند بخش هایی از منطقه«تلول الصفا» را تحت کنترل خود دربیاوردند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از جنوب سوریه حاکیست، عملیات نیروهای ارتش در غرب استان دمشق (مرزهای مشترک با شمال شرق استان سویداء) علیه هسته های خاموش گروه تروریستی داعش همچنان در جریان است.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، پیشروی نیروهای سوری از محورهای غربی و جنوبی به سمت منطقه «تلول الصفا» ادامه دارد و عناصر تروریستی داعش ضربات مهلکی را در این بخش متحمل شدند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات پیشروی ها در منطقه تلول الصفا اشاره کرد و افزود: نیروهای سوری پس از درگیری های سنگین چند ساعته موفق شدند منطقه «العلم» را به منطقه «قبر الشیخ حسین» متصل کنند و امنیت این محور را به طور کامل تامین کنند.

این منبع میدانی با بیان این که حلقه محاصره تروریست ها در منطقه «تلول الصفا» تنگ تر شده است، گفت: نیروهای سوری از محور شمال غرب تلول الصفا حدود ۱۳ کیلومتر در عمق پیشروی کردند و ۳۰ تن از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه در یک عملیات دقیق در حومه منطقه تلول الصفا موفق شدند گروهی از عناصر تروریستی داعش را در یک کمین گرفتار کنند و پس از درگیری های سنگین ۲ ساعته توانستند ۴۶ تن از آنان را به هلاکت برسانند.

آخرین وضعیت میدانی جنوب سوریه

به گفته منابع میدانی، ۳۰ تن از عناصر تروریستی داعش در جریان این عملیات دقیق به محاصره درآمدند و در نهایت خود را تسلیم نیروهای ارتش سوریه کردند تا شکست آنان در این محور تکمیل شود.

نیروهای ارتش سوریه در ۲۵ روز گذشته حدود هزار و ۲۶۵ کیلومتر مربع از مساحت آلوده را در شمال شرق استان سویداء و غرب استان دمشق پاکسازی کردند و در حال حاضر تروریست های داعش در مساحت نزدیک به ۴۳۵ کیلومتر مربع در منطقه تلول الصفا در محاصره هستند.

به گزارش مشرق، همزمان با عملیات نیروهای سوری برای پاکسازی کامل غرب استان دمشق، گروهی دیگر از هسته های خاموش داعش در بیابان های جنوب استان حمص (حومه پایگاه نیروهای آمریکایی در منطقه التنف) فعال شده اند.

گروهی از هسته های خاموش داعش در این محور عملیاتی را برای اشغال ایستگاه هی دفاعی شرق شهرک «البارده» انجام دادند که با واکنش به موقع نیروهای ارتش سوریه ناکام ماندند؛ در جریان درگیری های چند ساعته در این محور ۳۰ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
    6 6
    آمربکایی ها تنف را برگه آسی می بینند که می شه خیلی راحت تروریست ها رو بهش منتقل و تسلیح کنن آموزش بدن دورتادور این منطقه خندق کنده بشه و همچنین استحکامات و ایست بازرسی ها ، این برگه خواهد سوخت بعدش خود آمریکایی ها این منطقه را ترک خواهند کرد غیر این باشه این ها دائما می خوان به تی 3 تا تدمر تا سویدا دائما حمله کنند و تمرکز و انرژی مقاومت و ارتش سوری را بگیرند .
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
    8 1
    شما اول فرق شرق و غرب را باید یاد بگیرید
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
    7 1
    چرا به مساله مهم کاهش موالید و کاهش رشد جمعیت کشور توجهی نمیشود؟ مدتهاست صدای نوزادتازه متولد شده ای را نشنیده ایم!!!؟
    • FR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
      8 1
      جوانهای نسل جدید که دیگه فکر بچه نیستند همه فاسد شده اند
    • FR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
      10 0
      واقعا. فامیلای ما همه عقیم شدن. وبرا دلخوشی عکس بچه میزارن تو پروفایل شون. نسل جدید که دیگه فکر نمی کنم بچه دار بشن.
    • FR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
      5 0
      فامیلای ما همه دارند تنها میشوند یکی یکی. زندگی هاشون داره مثل سگ میشه از شدت تنهایی
    • FR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
      9 0
      دل خیلی از مردم خون میشه وقتی عکس بچه میبینند و آروزی داشتن فرزند را دارند اما ندارند
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
      10 0
      بدبخت داری میگی زندگی هاشون داره مثل سگ میشه. هزار بلا سر این مردم بدبخت اومده. با دنیا درگیر مون کردید. مردم بچه دار نمیشند. خوشحالید. زندگیشان را با سگ مقایسه می کنید. انشاءالله به سرتون بیاد.
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
    9 6
    کار تروریستا دیگه تو سوریه تمومه...یادش بخیر اصلاح طلبا قبلا برا سقوط بشار اسد چه جشنی میگرفتن
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
    3 3
    با موشکهای میتوان پایگاه آمریکا را هدف قرار داد.
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
    3 0
    این پایگاه التنف رو مثل سال 2006 تا 2010 عراق به جهنمی برای نظامیان تبدیل کیند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس