کد خبر 886379
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
امیر خلبان عزیز نصیرزاده

فرمانده نیروی هوایی ارتش بر ادامه فعالیت‌ها در قطعه‌سازی، آموزش کیفی خلبانان، رزمی و فعال کردن ناوگان هوایی و رسیدگی به معیشت کارکنان تاکید کرد.

به گزارش مشرق، امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تشریح برنامه‌ها و اقداماتی که در راستای تحقق محورهای حکم انتصاب فرماندهی معظم کل قوا  باید صورت بگیرد، گفت: به صورت توأمان باید در چند حوزه فعالیت کنیم. از مهم‌ترین اقدامات، کیفی‌سازی نیروی انسانی است که از همین رو باید در تربیت و آموزش و ارتقاء تعهد و تخصص نیروی انسانی تلاش کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه برابر ابلاغ فرماندهی معظم کل قوا نیروی هوایی باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، یادآور شد: انشاءالله با ادامه فعالیت‌ها در قطعه‌سازی، آموزش کیفی خلبانان، رزمی و فعال نمودن ناوگان هوایی و رسیدگی به معیشت کارکنان  می‌توانیم در راستای تحقق محورهای ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا در حکم انتصاب گام برداریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    7 1
    جنگنده بسازین
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    8 2
    برادرانه پیشنهاد می کنم قبل از اینکه امریکایها با اصلاح طلبان داخلی محدویت های برجام تسلیحاتی و..رو دائمی کنن نیروی هوایی به سمت موتورهای توربوفن نیمه سنگین یا سنگین حرکت کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس