نمایشگاه نظامی

رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد، نمایشگاه بین المللی نظامی-فنی «ارتش-۲۰۱۸» باردیگر امکانات علمی، خودکفایی صنایع دفاع و توان بالقوه این کشور در تولید تسلیحات نظامی را به جهانیان نشان خواهد داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری «تاس»، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه از جوانان این کشور خواست تا به امکانات علمی و خودکفایی در عرصه صنایع دفاع توجه بیشتری داشته باشند. این مسئله در پیام رئیس جمهور روسیه برای شرکت‌کنندگان و میهمانان نمایشگاه بین المللی نظامی-فنی «ارتش-۲۰۱۸» آمده است.

بیشتر بخوانید:

روسیه بزرگترین مانور نظامی پس از فروپاشی شوروی را برگزار می‌کند

بر اساس اطلاعات منتشره در سایت رسمی کاخ کرملین، پوتین در پیام ویدئویی خود در این باره گفت: «من می خواهم توجه شما جوانان و کسانی که برای نخستین بار در این رویداد مهم شرکت کرده‌اید، را به اهمیت این مسئله جلب کنم و مطمئن هستم که شما نه تنها از تمامی رخدادهای جدید علمی با اطلاع هستید، بلکه به امکانات بوجود آمده در کشور برای دفاع از میهن، به کار و تلاش برای ایجاد فرصت‌های علمی جدید، اقدامات صنایع دفاع کشور و دیگر عرصه‌های اقتصادی افتخار می کنید.»

رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد که همه این اقدامات و تلاش‌ها و تمرکز بر نتیجه گیری از این فعالیت‌ها، عامل موفقیت و خودکفایی روسیه خواهد شد.

پوتین همچنین ابراز اطمینان نمود که برنامه‌های گسترده در نظر گرفته شده برای نمایشگاه نظامی-فنی باردیگر توان بالقوه روسیه در تولید تسلیحات نظامی و مهارت طراحان و مهندسین و کارگران در صنایع نظامی روسیه را به خوبی به جهانیان نشان خواهد داد.

نمایشگاه بین المللی نظامی-فنی «ارتش-۲۰۱۸» از تاریخ ۲۱ الی ۲۶ آگوست (۳۰ مرداد الی ۴ شهریور ماه) در محوطه مجتمع نمایشگاهی «پاتریوت» در حومه مسکو برگزار می شود. سه روز نخست ویژه بازدید هیئت‌های نمایندگی و بقیه روزها برای بازدید عموم آزاد خواهد بود. بیش از ۱۲۰۰ موسسه و شرکت فعال در زمینه صنایع دفاعی روسیه در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند که جدیدترین نمونه‌های تجهیزات و فناوری‌های تولیدی خود را به نمایش می‌گذارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس