فوتبال

تیم فوتبال پرسپولیس هفته سخت و دشواری را از فردا چهارشنبه تا چهارشنبه هفته آینده، پیش رو دارد که باید در جریان آن در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

به گزراش مشرق به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان هفته سخت و دشواری را پیش رو دارند. قرمزپوشان پایتخت قبل از سفر به دوحه و بازی با الدحیل از متمول‌ترین تیم‌های حاضر در رقابت‌ها، ناچار از سفر به آبادان و بازی برابر نماینده این شهر، آن هم در دمای ۴۲ درجه (دمای تقریبی در ساعت برگزاری مسابقه) خواهند بود.

پرسپولیس در حالی راهی این دیدار می‌شود که در تهران تمرین در دمای ۳۴ تا ۳۵ درجه را تجربه می‌کند. در این میان نکته قابل تأمل، دو سفر پرسپولیس در این مدت و فرصت کم برای بازیابی سرخپوشان خواهد بود که کار کادر فنی را دشوار می‌کند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس فردا (چهارشنبه) تهران را به قصد آبادان ترک خواهد کرد. سرخپوشان پس از یک روز که به انجام بازی اختصاص دارد، روز جمعه باید به سمت تهران پرواز کنند. تیم پرسپولیس روز شنبه در تهران خواهد بود و روز یکشنبه باید راهی دوحه شود و تازه در این زمان است که سرخپوشان می‌توانند در یک جا آرام بگیرند.

پرسپولیس روز دوشنبه و سه‌شنبه در دوحه خواهد بود و روز چهارشنبه مجدداً پرواز خواهند داشت تا به تهران باز گردند.

طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی دمای هوا در دوحه در روز ۶ شهریور ماه بین ۴۰ تا ۳۲ درجه متغیر خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس