کد خبر 886135
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
متهم

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن جوانی به عنوان مدیر عامل شرکت کاغذی "تینا خودرو" به اتهام کلاهبرداری در پوشش فروش خودرو به بیش از ۶۰ مالباخته خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد نجفی گفت: در پی شکایت بیش از ۶۰ مالباخته و مراجعه آن‌ها به دادسرای ناحیه ۵ تهران، پرونده‌ای با موضوع "کلاهبرداری" در شعبه هشتم بازپرسی دادسرا تشکیل و برای ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

کلاهبرداری زن جوان با ربات همدم یاب

جزییات دستگیری کلاهبردار ۲۰ میلیاردی در زنجان

این مقام انتظامی بیان داشت: مالباختگان پس از حضور در پایگاه دوم در اظهارات خود به کارآگاهان تیم مبارزه با کلاهبرداری عنوان کردند که تمامی آن‌ها با پرداخت وجوه مختلف برای ثبت نام اولیه قصد خرید خودرو از شرکت "تینا خودرو" را داشتند که پس از مدتی شرکت مذکور تعطیل و مسئولان آن متواری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده، زن جوانی به عنوان مدیر عامل شرکت "تینا خودرو" شناسایی شد، برهمین اساس کارآگاهان با انجام اقدامات ویژه پلیسی، مخفیگاه وی را در یکی از برج‌های مسکونی در منطقه سعادت آباد شناسایی کردند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری مدیر عامل شرکت تینا خودرو به عنوان متهم اصلی پرونده، گفت: ماموران در بررسی حساب بانکی معرفی شده به مالباختگان برای واریز پولِ ثبت نام خودرو، اطمینان پیدا کردند که کلیه وجوه دریافتی از شکات به مبلغ تقریبی ۶۰۰ میلیون تومان، به حساب‌های متعلق به متهم پرونده واریز شده و سایر افرادی که در شرکت حضور داشتند صرفا کارمند وی بوده و هیچ نقشی در کلاهبرداری از مالباختگان را نداشتند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    5 0
    جناب آقای آذری جهرمی فرموده بودند که زنان اختلاس و دزدی نمی کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس