صادق درودگر

مدیر بازاریابی سازمان لیگ با انتقاد از تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال گفت: مثل آدم‌هایی نیستم که دوست دارند تا آخر عمر یک جا و پشت یک میز و در توهم قدرت حضور داشته باشند.

به گزارش مشرق، صادق درودگر درباره اینکه با نامه محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال، پیام انصاری به عنوان نماینده کمیته بازرگانی فوتبال ایران جایگزین او شده است، گفت: از این موضوع خبر خاصی ندارم و فقط شنیده‌ام. قبلاً من به AFC معرفی شده‌ بودم و حالا که تصمیم عوض شده, دبیرکل محترم بدون اینکه با من تماسی داشته باشد یا حرفی بزند, این تصمیم را یا خودش و یا شخص دیگری گرفته است. اصلاً در جریان این تغییر نبوده‌ام.

 

وی ادامه داد: من مدیر بازاریابی سازمان لیگ هستم و برای همین بنده را به برای آموزش و امور توسعه تجارت‌سازی فوتبال به AFC معرفی کرده بودند و تا همین امروز هم مکاتبات آنها با من انجام می‌شده اما اینکه حالا چرا و چگونه این تصمیم گرفته شده, از آن بی‌اطلاع هستم. اگر می‌خواستند این تصمیم را بگیرند, بهتر بود ابتدا به من زنگ می‌زدند. از جزئیات این موضوع بی‌خبر هستم. حداقل انتظارم این بود که به من اطلاع می‌دادند تا با همفکری این تصمیم گرفته می‌شد و رفتار اخلاقی و حرفه ای این برخورد را نمی‌پذیرد.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ خاطرنشان کرد: نمی‌‌شود که فوتبال کشور, به صورت فردی اداره شود، آیا کمیته بازاریابی در این خصوص جلسه ای داشته است؟ آیا هیئت رئیسه فدراسیون در این زمینه مطلع بوده‌ است؟ همه در مجموعه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تلاش هستند و در حال کار کردن هستند. هیچ‌کس از بقیه بالاتر و برتر نیست. هیچ‌کدام‌مان خارق‌العاده نیستیم و قدرتی فراتر از مجموعه نداریم. اگر کاری انجام می‌شود, گروهی است. فدراسیون و سازمان لیگ نه ملک شخصی من و نه هیچ‌کس دیگر است.

درودگر گفت: تاکنون هرکاری که انجام داده‌ام, وظیفه‌ام بوده است. برای کار‌های مربوط به AFC هم که من معرفی شده‌ بودم, تا امروز در همه جلسات‌شان شرکت می‌کردم و با آنها مکاتبات هر روزه و هفته‌ای داشته‌ام. اگر می‌خواستند این اقدام صورت بگیرد, بهتر بود این کار اصولی و اخلاق‌مدارانه انجام می‌شد و با من تماس گرفته می‌شد و اعلام می‌کردند که می‌خواهیم شخص دیگری را معرفی کنیم. پیام انصاری هم یک فرد جوان ایرانی است که مطمئناً از انتخاب او استقبال می‌کردم.

وی تصریح کرد: رعایت نکردن اخلاق مداری و اصول حرفه‌ای از همین جا شروع می شود و به ورزشگاه‌ها کشیده می‌شود و آنجا خودش را نشان می‌دهد. اخلاق‌مداری به حرف و شعار نیست. اینکه بیاییم در تلویزیون طوری صحبت کنیم که انگار الهی قمشه‌ای هستیم و در رفتار غیر اخلاقی عمل کنیم،  اصلاً درست نیست. در فوتبال مسئولیت‌های‌مان موقت است و نباید حرف و عمل‌مان با هم فرق کند. هر وقت که در فدراسیون فوتبال توانستیم این کار را انجام دهیم باید انتظار داشته باشیم در استادیوم‌ها هم اخلاق‌مداری رعایت شود.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ,گفت: من مدیر بازاریابی سازمان لیگ و عضو کمیته بازاریابی فدراسیون هستم و به نظرم برای انجام این کارها باید حداقل یکی از اعضای کمیته پیشنهادی داده باشد؛ البته طبیعی است که این کمیته همین نظر را داشته است. من هیچ جا به زور نمی‌مانم و وابسته هیچ چیز و هیچ‌کسی نیستم، مستقل و در چارچوب ضوابط و احترام به مافوق کار می‌کنم و این دوطرفه است. زمانی که در ملوان بودم در برهه‌ای نتوانستم ادامه دهم و با این باشگاه خداحافظی کردم, همین طور این اتفاق در نساجی و اخیراً در تراکتورسازی هم رخ داد.

وی در ادامه اظهار داشت: هرزمانی که احساس کردم نتوانستم در پستی که هستم خدمت کنم خودم آنجا را رها کردم و هیچ وقت پول برایم مهم نبوده است. هیچ میزی برایم اهمیت نداشته و سعی کردم همیشه به جای اینکه میز به من اعتبار بدهد من به میز اعتبار ببخشم. تاکنون هیچ جا نبوده که من را کنار بگذارند و همیشه زمانی احساس کردم که نمی‌توانم کمک کنم خودم رفته‌ام. بنیانگذار کمیته فوتسال ایران بودم ولی آنجا که دادکان را غیراخلاقی و غیر قانونی برکنار کردند, استعفا کردم و رفتم به دانشگاه و کارآفرینی تدریس کردم، اصلا برایم این ارزش‌های موقتی ارزشی ندارد، اصل کار برایم مهم‌است، پیشرفت کشور و شکوفایی استعدادهای جوان.

درودگر با اشاره به شعر «برداشته‌ام هر آنچه بگذاشتنی است, بگذاشته‌ام هر آنچه برداشتنی است» افزود: کار پسندیده این بود که ابتدا به من زنگ می‌زدند و موضوع را با من مطرح می‌کردند و من قطعاً خودم همراهی می‌کردم، خیلی هم‌ دوست دارم جوانانی مثل خطیر و انصاری پیشرفت کنند. من مثل آدم‌هایی نیستم که دوست دارند تا آخر عمر یک جا و پشت یک میز و در توهم قدرت حضور داشته باشند. مثل در فوتسال که از آنجا هم جدا شدم. الان هم هیچ مشکلی وجود ندارد و به این تصمیم احترام می‌گذارم اما راه و روش اجرای این کار دور از شأن فدراسیون فوتبال بود.

وی درباره این سوال که آیا فکر می‌کند این تصمیم شخصی گرفته شده است, تصریح کرد: دلم نمی‌خواهد قضاوت کنم. هر چیزی که پیش می‌آید برای من خیر خواهد بود. همیشه دعا می‌کنم که برای من هموطنانم، کشورم و جایی که کار می‌کنم خیر پیش بیاید. هر جا که بودم سعی کردم مبارزه و برای پاکی و سلامت و برای فوتبال پاک کار کنم. الان هم هیچ اعتراضی ندارم و فقط می‌گویم که بیاییم روش‌هایمان را اصلاح کنیم ، تا خودمان را درست نکنیم جامعه فوتبال درست نمی‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس