جواد تن زاده

مالک سابق باشگاه سپیدرود می‌گوید: مطالبات علی کریمی باید توسط اداره کل ورزش و جوانان گیلان و هیات فوتبال پرداخت شود.

به گزارش مشرق، چک دوم مطالبات علی کریمی از باشگاه سپیدرود که از جواد تن‌زاده دریافت کرده بود پاس نشد تا سرمربی سابق سپیدرود تصمیم به اقدام قانونی علیه مالک سابق این باشگاه کند.

تن‌زاده در این باره گفت:‌ قبلا هم گفته بودم که مطالبات کریمی را باید اداره کل ورزش و جوانان گیلان و هیات فوتبال بدهند.تا زمانی که اداره باشگاه بر عهده من بود چک‌ها را پاس کردم ولی وقتی رای دادگاه علیه من شد من هم تمکین کردم و تعهدات را به آقایان سپردم.

وی تاکید کرد:شما نتایج ضعیف این تیم را که می‌بینید بیشتر به حرف من می‌رسید که برنامه آقایان الماسخاله و مومنی در حال پیاده شدن است.آنها این شرایط را از فروردین ماه تدارک دیدند و در حال اجرای آن هستند.این روزها هم در حال مذاکره با خریداران مختلف هستند ولی من 4 شکایت مختلف از آقایان الماسخاله، مومنی و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کرده‌ام. ضمن آنکه رئیس هیات فوتبال باید به خاطر جعل اسناد به کمیته اخلاق فدراسیون هم توضیح بدهد.

وی افزود: من در حال برنامه ریزی برای سپیدرود هستم ولی اعلام می‌کنم هیچکدام از تعهدات به بازیکنان بر عهده من نیست. اگر این آقایان استعفا بدهند من همین فردا کل هزینه‌ها را پرداخت می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس