تکواندو

تکواندو مراسم قرعه‌کشی رقابت های تکواندو در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی برگزار شد و بر اساس آن تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند.

به گزارش مشرق، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 28 مردادماه به مدت 5 روز در جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود.

مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها انجام و بر اساس آن هوگوپوشان کشورمان حریفان خود را شناختند.

پومسه
مسابقات پومسه روز یکشنبه - 28 مردادماه برگزار خواهد شد و کوروش بختیار در بخش انفرادی در اولین دیدار با نماینده کامبوج رقابت می‌کند. مرجان سلحشوری نیز ابتدا باید با پومسه‌رو ماکائو دیدار کند. در بخش تیمی 3 نفره مردان (کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی) ابتدا با برنده دیدار فیلیپین و عربستان سعودی دیدار می کنند. در بخش تیمی زنان (مرجان سلحشوری، مهسا صادقی و فاطه حسام) نیز در گام نخست با پومسه روهای کره‌جنوبی رقابت خواهند کرد.

مردان
در رقابتهای کیوروگی در وزن 58- کیلوگرم فرزان عاشورزاده پس از یک دور استراحت ابتدا باید به مصاف برنده دیدار کامبوج و تاجیکستان برود.
میرهاشم حسینی در وزن 63- کیلوگرم در گام نخست با قرعه نخست رو به رو است و پس از آن رو در روی برنده پیکار فیلیپین و قطر قرار می‌گیرد.
در وزن 68- کیلوگرم امیرمحمد بخشی نماینده کشورمان است که پس از یک دور استراحت در اولین دیدار با پیروز مبارزه افغانستان و ازبکستان دیدار خواهد کرد.
مهدی خدابخشی در وزن 80- کیلوگرم نیز ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن رو در روی برنده دیدار کره‌جنوبی و بوتان قرار می گیرد.
در وزن 80+ کیلوگرم نیز سعید رجبی نماینده ایران است که در نخستین دیدار به مصاف «سئونگ وان لی» از کره جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2018 و نایب قهرمان بازی های یونیور سیاد 2017می‌رود.

بانوان
در گروه دختران ناهید کیانی در وزن 49- کیلوگرم در اولین مبارزه باید با «آشمیتا خادکا» از نپال دیدار کند و پس از آن به مصاف برنده دیدار قزاقستان و فیلیپین می‌رود.
در وزن 53- کیلوگرم «الهه شیدایی» در گام نخست باید با «رضیه آراگون» از فیلیپین دیدار کند و پس از آن به مصاف برنده دیدار قزاقستان و ازبکستان می‌رود.
پریسا جوادی هوگوپوش وزن 57- کیلوگرم کشورمان نیز در اولین مبارزه باید به مصاف «مارژان تولپبرگنوا» از قزاقستان برود و در ادامه نیز رو در روی «زونگشی لو» از چین نایب قهرمان آسیا 2018 قرار می گیرد.
ملیکا میرحسینی در وزن 67- کیلوگرم در نخستین دیدار رو در روی «تی خیم باک» از ویتنام قرار می گیرد و پس از با برنده پیکار سریلانکا و اردن دیدار خواهد کرد.
در وزن 67+ کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل تکواندوکار کشورمان است که ابتدا باید به مصاف «اسوتلوا اوسیپوا» از ازبکستان برود و پس از آن روی در روی برنده دیدار سریلانکا و کامبوج قرار می گیرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس