کد خبر 885034
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
امیر قربانی

فرمانده هوانیروز ارتش، رشد ۱۶/۲ درصدی پیشرفت در طرح ذوالفقار (طرح نوسازی بالگردها) را از جمله مهمترین برنامه های این یگان عنوان کرد و گفت: تغییر کاربری موشکهای برد بلند نیز در دستور کار قرار گرفته است

به گزارش مشرق، فرماندهان هوانیروز ارتش و سپاه صبح امروز در قالب همایشی با عنوان هم افزایی نیروها با یکدیگر دیدار کردند.

امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در این دیدار اظهار داشت: ما امروز به حدی از خودکفایی در تولید تجهیزات رسیده ایم که حتی برخی قطعاتمان را به پنها (پشتیبانی و نوسازی هلی کوپتری ایران) می‌فروشیم.

وی با اشاره با نقش موثر هوانیروز در دفاع مقدس گفت: هوانیروز در دفاع مقدس با ۵۰۰ هزار پرواز عملیاتی و ۷۰۰ هزار سورتی پرواز، ۲۷۶ شهید و بیش از ۷۰۰ جانباز و ۱۱ آزاده تقئیم انقلاب اسلامی کرده است.

قربانی تصریح کرد: این نیرو بعد از انقلاب نیز در پشتیبانی از یگان ها حضوری فعالی داشته و به عنوان مثال، 8هزار ساعت پرواز عملیاتی در پشتیبانی از قرارگاه های حمزه (شمال غرب) و قدس (جنوب شرق) داشته ایم.
وی تاکید کرد: هوانیروز ارتش و سپاه با تعامل به عنوان ید واحده نظام در دفاع از کشور اقدام می کنند که باعث افزایش اقتدار دفاعی کشور می شود.

فرمانده هوانیروز ارتش، رشد ۱۶/۲ درصدی پیشرفت در طرح ذوالفقار (طرح نوسازی بالگردها) را از جمله مهمترین برنامه های این یگان عنوان کرد و گفت: تغییر کاربری موشکهای برد بلند نیز در دستور کار قرار گرفته است.

قربانی تصریح کرد: قسم یاد می کنیم تا آخرین بالگرد، فشنگ و قطره خون‌ در رکاب ولایت و نظام و دفاع از کشور تحت فرماندهی امام خامنه ای خواهیم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    10 0
    احسنت ، خداوند هوانیروز را حفظ کند انشاال...
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    4 0
    چرا ارتش به شرکت های دانش بنیان خصوصی سفارش موشک ضد زره برای کبری های خودش نمیده؟ همون شرکت هایی که در اپتیک باعث سربلندی ما شدن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس