کد خبر 884428
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
برانکو زلاتکو ایوانکوویچ

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت دستمزد مربیان و بازیکنان خارجی این تیم باید رقمی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان پرداخت کند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی داشت صراحتاً اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند از امتیاز ارز دولتی برخوردار باشد و از این رو باید دستمزد خارجی‌های خود را به قیمت دلار روز بپردازد. در این شرایط باشگاه پرسپولیس برای پرداخت حق و حقوق مربیان و بازیکنان خارجی این تیم باید رقمی بیش از  ۲۰ میلیارد تومان بپردازد. این در صورتی است که قیمت ارز در آینده بالاتر نرود، اتفاقی که دور از انتظار است.

برانکو با دستمزدی تقریبی ۸۰۰ هزار دلار
قرارداد سرمربی پرسپولیس مبلغی در حدود ۸۰۰ هزار دلار است که در این شرایط دستمزد او با قیمت دلار روز نزدیک به هشت میلیارد تومان می‌شود، البته اگر آپشن‌های موجود در قرارداد این مربی محاسبه نشود. برانکو همچنین سه دستیار کروات دارد که دستمزد آنها روی هم رفته نزدیک به ۴۰۰ هزار دلار است که این رقم هم با قیمت روز دلار حدود چهار میلیارد تومان می‌شود.

منشا گران‌ترین بازیکن
مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس با قرارداد ۳۵۰ هزار یورویی به پرسپولیس آمد که هنوز حدود ۱۵۰ هزار یورو آن را از این باشگاه طلبکار است. رقم قرارداد او برای فصل بعد ۲۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد که در واقع ۴۲۰ هزار یورو خواهد شد. اگر قرار باشد پرسپولیس مطالبات منشا را تا رقم آخر با قیمت روز یورو پرداخت کند باید نزدیک شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به این بازیکنش پرداخت کند. با این شرایط رقم قرارداد منشا با پرسپولیس اختلاف زیادی با دیگر بازیکنان خواهد داشت.

بشار ۲۵۰ هزار دلار، رادوشویچ ۱۴۰ هزار
پرسپولیس غیر از منشا دو بازیکن خارجی دیگر هم دارد که با توجه به قیمت ارز در پرداخت دستمزد آنها هم به مشکل خواهد خورد. بشار قرارداد ۲۵۰ هزار دلاری با پرسپولیس داشت که این رقم در فصل جاری ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است. در این شرایط قرارداد او براساس واحد پول کشورمان می‌شود دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان. رادوشویچ هم که قرارداد جدیدی با پرسپولیس امضا کرده برای این فصل ۱۴۰ هزار یورو دستمزد می‌گیرد که آن هم براساس واحد پول کشورمان می‌شود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان. به‌هرحال اگر باشگاه پرسپولیس نتواند از ارز دولتی استفاده کند با مشکل بزرگی مواجه خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس