کد خبر 884054
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
قاچاق کالا

طی چهار ماهه نخست سال جاری در حوزه تشدید مبارزه با قاچاق کالا در مازندران از سوی سازمان صنعت پرونده تخلف حدود ۳ میلیاردی تشکیل شده است.

به گزارش مشرق، محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این مطلب گفت: تا پایان تیرماه سالجاری و در راستای مبارزه با قاچاق کالا 2870 مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی و واحدهای خرده و عمده فروشی و شرکت‌های پخش صورت گرفت.

وی تصریح کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، احتکار و... می توانند مراتب را به تلفن 124 اعلام نمائید.

بیشتر بخوانید:

قاچاق کتاب در روز روشن

محمدپور با اشاره به شناسایی 174 واحد متخلف در حوزه قاچاق کالا بیان داشت: اجناس کشف شده شامل سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و خوار و بار، انواع آدامس، انواع نوشیدنی، برنج، لوازم خانگی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه به استمرار طرح نظارتی آرد و نان در استان اشاره و افزود: 4852 مورد بازرسی از واحد های خبازی سراسر استان در طی 4 ماهه اول سال صورت گرفته که در این میان 419 واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف آن به ارزش 2 میلیارد و 945 میلیون و 191هزار ریال تشکیل به مراجع ذیربط جهت صدور رأی ارسال شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس