کد خبر 884048
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
نادر دست نشان

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: تماس‌هایی از سوی مسئولان باشگاه سپیدرود داشتم، اما با توجه به قراردادی که با مس کرمان دارم، با آنها وارد مذاکره نشدم.

به گزارش مشرق، نادر دست‌نشان درباره پیروزی 2 بر صفر مس کرمان مقابل شهرداری ماهشهر در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: بازی اول سختی‌های خاص خودش را دارد و همیشه شروع بازی‌ها با مشکلاتی مواجه است. خوشبختانه بچه‌های ما عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: شهرداری ماهشهر از تیم‌های خوب لیگ دسته اول است و به دنبال مساوی و در صورت امکان پیروزی در این بازی بود. خوشبختانه در 90 دقیقه بازیکنان خط دفاع ما اجازه خلق موقعیت به حریف را ندادند و به همین دلیل تیم شهرداری به بازی مستقیم و شوت از راه دور روی آورد که در یک صحنه هم خطرناک ظاهر شد. بقیه هم سانترهای بلند بود که هم دفاع و هم دروازه‌بان ما به خوبی توپ‌ها را جمع کردند. خط هافبک ما هم به خوبی توپ‌های میانه میدان را جمع و برای مهاجمان بازی‌سازی کردند.

سرمربی تیم مس کرمان تصریح کرد: از دقیقه 30 بهترین مهاجم‌مان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و کار مقداری سخت شد. خوشبختانه بازیکنان جانشین عملکرد خوبی داشتند، به خصوص در نیمه دوم که با اخراج بی‌مورد حامد محمودی تیم ما 30 دقیقه پایانی را با یک بازیکن کمتر بازی کرد. در آن دقایق هم بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند و می‌توانستیم در آن لحظات هم به گل برسیم که کمی بی‌دقت بودیم. در مجموع بازی سختی داشتیم و بچه‌ها به خوبی از پس این مسابقه برآمدند.

دست‌نشان درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل گل‌‌گهر سیرجان گفت: دیدار هفته اول تمام شده و الان تمام تمرکز و برنامه‌ریزی‌مان روی دیدار با گل‌گهر است. این تیم چند سال است با بازیکنانی که جذب می‌کند جزو تیم‌های مدعی لیگ دست اول است، اما به هر دلیلی نتوانسته به لیگ برتر صعود کند. علاوه بر این گل‌گهر تیم هم‌استانی ما هم به حساب می‌آید و این دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد. ان‌شاالله بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم برنامه‌هایمان را در زمین پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا از نقل‌و‌انتقالات تیمش و اردوهای پیش‌فصل رضایت دارد یا خیر؟»  گفت: نکته مهم در اردوی پیش‌فصل کمبود زمان بود. تیم ما با توجه به دیر اضافه شدن من،‌ کمی با تأخیر کار خود را شروع کرد و به طور کلی 27 روز فرصت برای آماده‌سازی داشت. مطمئناً در همه موارد ایده‌آل نبودیم اما تلاش کردیم تا آماده شویم. مسئولان تیم هم تمام توان خود را به کار گرفتند تا شرایط را فراهم کنند، ان‌شاالله وضعیت حمایت‌ها بیشتر شود و ما بتوانیم در انجام برنامه‌ها موفق شویم.

دست‌نشان که پیش از شروع فصل جاری در مقطعی به عنوان سرمربی سپیدرود نیز انتخاب شده بود، در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود او دوباره به عنوان گزینه هدایت این تیم در نظر گرفته شده و آیا مذاکراتی با او انجام شده یا خیر؟ به تسنیم گفت: صحبت‌هایی شد، اما به مذاکره کشیده نشد! من مربی مس کرمان هستم و به این تیم تعهد دارم و وظیفه‌ام است تمام تمرکزم روی تیمم باشد. دوستان خوبی در باشگاه سپیدرود دارم و تماس‌هایی از طریق آنها گرفته شد، اما به دلیل اینکه با باشگاه مس کرمان قرارداد دارم، نمی‌توانم با آنها مذاکره‌ای داشته باشم. اکنون هم آرزو می‌کنم تیم ریشه‌دار و پُرطرفدار  سپیدرود به جایگاه مناسبی برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا امکان دارد مسئولان باشگاه سپیدرود برای گرفتن رضایت او با مدیران باشگاه مس کرمان مذاکره کنند؟» یادآور شد: اصول کار به همین شکل است. من به خاطر اصول اخلاقی نمی‌توانم مذاکره‌ای با مسئولان سپیدرود داشته باشم، اما اگر دو باشگاه بخواهند با یکدیگر مذاکره کنند، آزاد هستند و در حوزه اختیارات من نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس