امیر قربانی

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: آموزش‌های هوانیروز سپاه از ابتدا توسط خلبانان هوانیروز ارتش انجام شده است و همچنان این تعامل ادامه دارد.

به گزارش مشرق، امیر «یوسف قربانی» با بیان اینکه هوانیروز ارتش و هوانیروز سپاه دو بازوی قدرتمند نیروهای مسلح هستند، عنوان کرد: آموزش‌های هوانیروز سپاه از ابتدا توسط خلبانان هوانیروز ارتش انجام شده است و همچنان این تعامل ادامه دارد.

فرمانده هوانیروز ارتش افزود: با وجود آنکه ماموریت‌های هوانیروز ارتش و سپاه متفاوت است اما این دو نیرو یکدیگر را به صورت مستمر پشتیبانی می‌کنند.

وی همچنین با بیان اینکه اورهال هلی‌کوپتر برای متخصصان هوانیروز، یک کار روتین و پیش پا افتاده شده است، گفت: تجربه بالای متخصصان هوانیروز در کنار استفاده از دانش‌های به روز، سبب شده که ما در زمینه اورهال هلی‌کوپترهای ارتش هیچ مشکلی نداشته باشیم.

امیر قربانی در پایان با اشاره به ورود جدی هوانیروز در بحث قطعه‌سازی، خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر می‌توانیم بعضی از این قطعات را در صورت نیاز در اختیار سایر ارگان‌ها و حتی کشورهای دوست ایران اسلامی قرار دهیم. به عبارتی هوانیروز ارتش امروز علاوه بر تامین نیازهای خود در بحث قطعه‌سازی، توانایی تامین نیازمندی‌های سایر قسمت‌ها را در این حوزه دارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس