خبر ویژه

وزارت علوم گویا متوجه علت مخالفت با به‌کارگیری افراد دوتابعیتی نیست.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب با طرح این موضوع نوشت: پیرو اعلام وصول طرح ممنوعیت انتخاب و انتصاب مقامات دوتابعیتی در مجلس «منصور غلامی»  وزیر علوم خواستار ممنوع نبودن استفاده از ایرانیان دوتابعیتی در فضاهای علمی و تحقیقاتی کشور شد و گفته: به‌کارگیری دوتابعیتی‌ها، یکی به معنای سپردن مسئولیت و مدیریت است و دیگری در مسائل علمی و تحقیقاتی مطرح است که اگر اینها را تفکیک کنیم برای توسعه علمی مشکلی پیش نمی‌آید.


آقای غلامی ظاهرا متوجه  اصل ماجرا  نیست! صورت بدون روتوش قضیه در ماجرای دوتابعیتی‌ها «خیانت» است!  لااقل برای ایرانی- آمریکایی‌ها این اتهام محرز است. مطابق قانون مهاجرت آمریکا شرط تفویض تابعیت آمریکا به مهاجرین، شرکت در مراسم  رسمی سوگند در دادگاه فدرال و ادای شهادت قانونی در مقابل قاضی مبنی بر نفی دلبستگی به خاستگاه ملی و اعلام وفاداری به ایالات متحده تا حد جنگیدن برای این کشور است.


جناب غلامی! در هر عرف حقوقی یا حقیقی چنین اقدامی خیانت اطلاق می‌شود و متاسفانه برخی ایرانیان مقیم آمریکا در بی‌شرمانه‌ترین شکل ممکن تن به این خیانت داده‌اند.


خائن را اگر تأدیب نمی‌کنید لااقل دیگر تحبیب‌اش نکنید!


 اطمینان داشته باشید علی‌رغم همه خاصه‌خرجی‌کردن‌ها برای این نالایقان ارزنی از جوار ایشان توان بهره‌وری به نفع کشور نخواهید برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بابی IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
    14 3
    تا اینجا هم دوتابعیتی ها الحق والانصاف خوب به قسمشان برای گرگها عمل کرده اند علی برکت الله لبیک یا یواس ا...
  • مهماندار هواپیما IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
    3 0
    خود اقای وزیر 2 تابعیتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس