شهردار تهران افشانی

شهردار تهران با اشاره به اهتمام شهرداری نسبت به توسعه فعالیت های مرتبط با دفاع مقدس بویژه کمک به توسعه و ارتقای باغ‌موزه دفاع مقدسگفت: مدیریت شهری از فعالیت های این موزه حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در جلسه شورای هماهنگی و پشتیبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که به ریاست سید محمد علی افشانی شهردار تهران و نایب رئیس هیئت امنای موزه تشکیل شده بود، سردار کارگر رئیس هیئت مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گزارشی از روند اصلاح و فرایند تصویب اساسنامه جدید موزه از سوی مقام معظم رهبری و مصوبات هیئت امنای موزه در خصوص برنامه ها و بودجه سال 97 موزه ارائه و ضمن بیان سوابق مثبت و فعالیت های مؤثر و اثر گذار مهندس افشانی در حوزه ساخت موزه در استان فارس از نگاه ارزشمند شهردار تهران به مقوله دفاع مقدس به دلیل سابقه حضور در جبهه های حق علیه باطل و اعتقاد ایشان به فرهنگ جهاد وشهادت تقدیر کرد.

در ادامه این جلسه جعفری مدیر عامل موزه گزارشی را از اقدامات موزه در خصوص کاهش هزینه ها، تعدیل بازنشستگان، انتصاب مدیران جوان و تحصیل کرده، جذب روز افزون بازدیدکنندگان داخلی و خارجی، مشکلات اعتباری، تخصیص ها و پرداخت های مالی به موزه،  ارائه کرد.

«ولی الله شجاع پوریان» عضو هیئت مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ادامه این جلسه از دفاع مقدس به عنوان فرصتی بی نظیر و الهام بخش برای نسل جوان یاد کرد و ضمن تشکر از تلاش های و اقدامات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آمادگی معاونت اجتماعی و فرهنگی در کمک به تحقق مأموریت های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را اعلام کرد.

در ادامه «سید محمد علی افشانی» شهردار تهران و نایب رئیس هیئت امنای موزه بر اهتمام شهرداری نسبت به توسعه فعالیت های مرتبط با دفاع مقدس بویژه کمک به توسعه و ارتقای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید و یاد آور شد: مدیریت شهری از فعالیت های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حمایت و پشتیبانی خواهد کرد چراکه آثار موجود در این مکان فرصت مناسبی را مهیا می کند تا نسلی که جنگ تحمیلی را ندیده و با رشادت های دلیرمردان و شیرزنان این مرز و بوم، آشنایی کمتری دارد، با رخدادها و ارزش های دفاع مقدس بیشتر آشنا شود.

شهردار تهران در ادامه با یادآوری رشادت های رزمندگان اسلام در دوراه دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی را گرامی داشت و افزود: افتخار بنده این است که چند صباحی در جبهه های جنگ حق علیه باطل حضور داشتم و از نزدیک با دلاوری های این بزرگ مردان آشنا شده ام.

وی در پایان با بیان اینکه تکریم رزمندگان و آثار دوران دفاع مقدس بر ما واجب است، بر ضرورت ایفای تعهدات شهرداری تهران درخصوص موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس