کد خبر 881077
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
تراکتورسازی

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: برخی هواداران می‌گویند تیم باید قهرمان شود، این چه حرفی است؟ تراکتورسازی جزو چهار تیم باشد شاهکار کرده است.

به گزارش مشرق، اصغر اعتباری در مورد تساوی یک بر یک تراکتورسازی مقابل نساجی مازندران، گفت: تراکتورسازی در این بازی چنگی به دل نزد اما بهتر خواهد شد. تراکتورسازی کادرفنی خوبی دارد و جان توشاک باتجربه است. باید به دنبال بازیکنان جوان و با انگیزه باشند تا جذب بازیکنان مسن. این تیم نیاز به بازیکنان جوان و با نشاط دارد. البته روز به روز  تیم بهتر خواهد شد.

وی در مورد جذب مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، عنوان کرد: این دو بازیکن 33-34 سال سن دارند. قطعا آماده هم نیستند چرا که تمرین نداشتند. یک ماه طول می کشد تا به آمادگی برسند. بهتر بود یک بازیکن جوان و با انگیزه را جذب می‌کردند. به نظر من خیلی به سود تیم نخواهند بود.

پیشکسوت تراکتورسازی در مورد انتقاداتی که به نشستن توشاک روی نیمکت مطرح می‌شود و می‌گویند چرا او در کنار زمین حضور نمی‌یابد، گفت: اکثر مربیان اروپایی برعکس مربیان ایران در بازی روی نیمکت می‌نشینند و کار خود را در تمرین می‌کنند. نیاز هست تا او در کنار زمین حاضر شود اما در کنارش مربی مثل امیر حسین پیروانی هم حضور  دارد. البته با این هوادار که از بازی بعدی حضور پر شورتری در ورزشگاه خواهند داشت تیم نیاز به بازی زیبا و کسب نتیجه دارد. تا هفته 4-5 نمی‌توان در مورد عملکرد تیم نظر داد. چرا که اکثر تیم‌های ایرانی در هفته های ابتدایی آماده نیستند. شما نگاه کنید تیم هنوز بسته نشده و راهی اردو شدند. تیم را مربی بسته و وقتی به اردو رفتند 3-4 بازیکن را خط زدند. در اردو که بازیکن نباید خط بخورد. بزرگترین مشکل این تیم مدیریتی است. محمدرضا زنوزی اگر به دنبال نتیجه است نیاز به مدیریت قوی و کمیته فنی با دانش دارد. آنها می‌توانند در شناخت از بازیکن به باشگاه کمک کنند.

وی در مورد رویارویی با استقلال، عنوان کرد: بازی سختی است اما پایاپای خواهد بود. توشاک با وجود اینکه سن بالایی دارد اما مربی دانشی است. در کل تراکتورسازی را در فصل جاری خوب نمی بینیم و اگر بتواند بین 5 تیم بالای جدول حضور یابد کار بزرگی کرده است. برخی هواداران می‌گویند تیم باید قهرمان شود این چه حرفی است؟ تراکتورسازی جزو چهار تیم باشد شاهکار کرده است.

اعتباری در مورد اینکه دلیل برای این حرف چیست، گفت: تیم بازیکن ندارد.  دفاع مشکل دارد. در خط میانی یک بازیساز و رهبر نداریم. هفت هشت بازیکن اصلی تیم جدا شدند و تا به هماهنگی برسند زمان لازم است. اگر از الان قهرمانی بخواهند این تیم به مشکل روحی و روانی می‌خورد. اگر تیم جز 5 تیم اول باشد از این مسئله باید خشنود باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس