مزار پدر شهید حمید کاظمی مقدم

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهشت زهرا(س) در خصوص ماجرای سرقت سنگ مزار پدر شهید «کاظمی مقدم» جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به دنبال درج خبری با عنوان «ماجرای سرقت سنگ مزار پدر شهید در بهشت زهرا(س)» روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهشت زهرا(س) جوابیه ای صادر کرد:

«سازمان مقدس بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی (س) مزین است به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آرامگاه مطهر سی و چهار هزار شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مدافعین سرافراز حرم  و همچنین آرامگاه یک میلیون و پانصد هزار نفر از اموات مسلمین که این آرامستان را به کعبه آمال شهروندان تهرانی و ملت شریف ایران تبدیل نموده و باعث گردیده است تا همه روزه هزاران نفر از شهروندان تهرانی برای رتق و فتق متوفیات خود به این سازمان مراجعه نمایند. پرسنل شریف و زحمتکش سازمان بهشت زهرا(س) همواره افتخار خود را خود را خادمی حضرت امام (ره) و جاروکشی گلزار شهدا می دانند و به این خدمت صادقانه به شهدا و خانواده های آنان مباهات می کنند.

بدینوسیله اعلام می دارد برابر مستندات قانونی و اقرار نصاب سنگ مذکور این موضوع یک اختلاف کاملا داخلی فی مابین خانواده محترم سفارش دهنده و نصاب سنگ بوده و هیچ ارتباطی با سازمان بهشت زهرا(س) ندارد. به این نحو که پس از ورود غیر قانونی و خارج از ضوابط سنگ که سنگی نامتعارف و بدون رعایت استانداردهای لازم بوده ، بلافاصله توسط نصاب سنگ از سازمان بهشت زهرا(س) خارج شده و در این خصوص خانواده متوفی تا کنون هیچگونه مراجعه ای به بهشت زهرا(س) نداشته و درخواستی مبنی بر نصب سنگ ارائه نکرده اند.

همانگونه که روزانه هزاران نفر از شهروندان محترم تهرانی و خانواده های داغدار به سازمان بهشت زهرا(س) مراجعه می کنند و استحضار دارند، نصب سنگ در سازمان بهشت زهرا(س) دارای شرایط و ضوابط مشخص، تدوین شده و روشنی است که به لحاظ ابعاد و قوانین و مقررات لازم است رعایت گردد و همواره در این خصوص شهروندان محترم نهایت همکاری را با این سازمان داشته اند.

روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) همواره شهروندان فهیم و محترم را به رعایت قوانین و مقررات تشویق نموده و عاجزانه در خواست دارد تا موارد این چنینی را از مجاری قانونی و به صورت درخواست رسمی از سازمان بهشت زهرا(س) مطالبه و پیگیری نمایند.

لازم به توضیح و یادآوری است که افتخار پرسنل خدوم و زحمتکش بهشت زهرا(س) خدمت صادقانه و مخلصانه به خانواده های معظم شهدا و جارو کشی گلزار مطهر شهدا می باشد که حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند: "شهدا امامزادگان عشقند و مزارشان زیارتگاه اهل یقین است.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس