کد خبر 880915
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
حاکم دبی

دو تن از روزنامه‌نگاران و نویسنده‌های صهیونیست بر اساس اطلاعاتی که به دست آوردند، مدعی هستند حاکم دبی خادم خود را که بدون اجازه وارد اتاق خوابش شده بود، به قتل رسانده است.

به گزارش مشرق، منابع صهیونیست مدعی شدند که یکی از حاکمان کشورهای عربی خلیج فارس خادم خود را به قتل رسانده است.

«ایدی کوهین»، نویسنده و از پژوهشگران مرکز تحقیقات اسرائیلی «بگین-سادات» اخیرا در حساب توییتری خود نوشت که بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده، یکی از مقامات امارات متحده اقدام به شکنجه خادمی کرده و او را تا حد مرگ کتک زده است.

او نوشته است که این خادم، بدون اجازه مقام اماراتی وارد اتاق خواب او در یکی از قصرها شده است.

کوهین در توییتی دیگر از جزئیات این قتل خبر می دهد و می‌نویسد، مقتول، شهروند بنگلادشی به نام «محمد امین راسیل» ۳۶ ساله بوده است.

بر اساس ادعای این نویسنده صهیونیست، مقامات اماراتی به خانواده مقتول به دروغ گفته‌اند که او از طبقه چهارم سقوط کرده و مرده است و مبلغ ۳۵۰ هزار دلار به عنوان غرامت برای خانواده او پرداخت کرده‌اند.

او از اینکه به این اطلاعات دست یافته، افتخار می‌کند و می‌نویسد «ما در اسرائیل جزئیات، اطلاعات و اسامی شاهدان و کسانی که در این قتل دست داشته‌اند را می‌دانیم ولی شما خلیجی‌ها چیزی نمی‌دانید».

«مهدی مجید»، رونامه‌نگار دیگر صهیونیست نیز بعد از توییت‌های کوهین، به نقل از یک منبع مسئول در کشورهای عربی خلیج فارس صحت ادعاهای ایدی کوهین را تأیید کرد و مدعی شد که قاتل «محمد بن راشد» حاکم دبی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس