حسین نقوی‌حسینی

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: سؤال از رئیس‌جمهور حقی است که قانون اساسی به نمایندگان مجلس داده و این حق با سلیقه دولتی‌ها سلب نمی‌شود.

به گزارش مشرق، سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از غیرقانونی خواندن سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور، اظهار داشت: سؤال از رئیس‌جمهور حقی است که قانون اساسی به نمایندگان مجلس داده و این حق باسلیقه دولتی‌ها از نمایندگان سلب نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

چرا اعلام وصول سؤال از رئیس‌جمهور غیرقانونی نبود؟

وی با بیان اینکه، سؤال از رئیس‌جمهور چندین ماه است که در مجلس در حال بررسی است، گفت: چندین مرتبه آقایان با لابی‌کاری سؤال از رئیس‌جمهور را به‌عقب انداخته و مانع اعلام وصول آن شدند اکنون که این سؤال اعلام وصول شده بهتر است آقایان به قانون و نمایندگان مردم احترام بگذارند.

نماینده مردم ورامین همچنین  اضافه کرد: سؤال از رئیس‌جمهور به معنای مقابله با دولت یا رئیس‌جمهور نیست، بلکه برای شفافیت و دفاع از حقوق مردم است؛ برخی که درگذشته مدافع سؤال از رئیس‌جمهور سابق بودند امروز طوری اظهارنظر می‌کنند که گویا مجلس چنین حقی ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • امیر IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    0 1
    برخی هم که در برابر تخلفات رییس دولت نهم و دهم سکوت میکردند، الان از مطالبات مردم میگویند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      1 0
      ازدولت نهم خودرئیس رد صلاحیت شد،مشاعی وبقایی ورحیمی داران آب خنک می خورن ولی وای به روزی که از کابینه ویا خانواده روحانی یکی بازداشت بشه همش می گن سیاسی ،وقتی کرباسجی شهردار تهران محاکمه شد وحکم صادرشد چقدربه رهبری فشارآوردند که کارقوه قضائیه سیاسی است.
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    0 2
    سوال از رییس جمهور صلاح نیست. جون او به جای پذیرش مسوولیت خود همه مشکلات را گردن رهبری و سپاه خواهند انداخت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس