عباس صالحی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به رفتار برخی سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی گفت: هر حرکتی که بخواهد جامعه ایران را به بی‌نظمی و قانون گریزی دعوت کند حتما به نفع کشور نخواهد بود.

به گزارش مشرق، سید عباس صالحی امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاویون فرودگاه زاهدان به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

وی درباره رفتار برخی سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی همزمان با برخی تجمعات اعتراضی در روزهای اخیر گفت: هر حرکتی که بخواهد جامعه ایران را به بی‌نظمی و قانون‌گریزی دعوت کند حتماً به نفع کشور نخواهد بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: ممکن است برخی رفتارها آغازش خوشایند باشد، اما پایان آن معلوم نیست به کجا خواهد انجامید، مهم نیست که این دعوت از چه ناحیه‌ای صورت می‌گیرد، مهم این است که ما جامعه را از طریق قانون جلو ببریم و اگر هم انتقاد و اعتراضی وجود دارد بر مدار قانون انجام بگیرد.

صالحی  با بیان اینکه قانون فصل‌الخطاب است، گفت: طبیعی است که نگرانی‌هایی در سطح اجتماع وجود دارد، نگرانی‌های اجتماعی، اقتصادی، فشارها و دشواری‌هایی که طبعاً قابل انکار نیست.

وی افزود: بخش قابل توجهی از این فشارها را دشمنان از طریق جنگ روانی به کشور تحمیل می‌کنند تا مقاومت و عزت ملی را از بین ببرند و سرکوب کنند، اما همانطور که عرض کردم به این معنی نیست که اشکالات و دشواری‌های داخلی نادیده گرفته شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان متذکر شد: حتماً نیازمند تجدید قوا و تغییرات جدی و مدبرانه هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    16 0
    کی بشه مردم علیه ترویج بیحیایی و فحشای این سلبریتی ها قیام کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس