کد خبر 880540
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

کاربران شبکه‌های اجتماعی رضا پهلوی را به نوکری شیوخ شن‌زارهای حاشیه خلیج‌فارس متهم کردند و گفتند دست‌کم پدر و پدربزرگ او نوکر غربی‌ها بودند!

به گزارش مشرق، روزنامه جوان نوشت: طی دیدارهایی که اخیراً در پایتخت یکی از کشورهای اروپایی بین برخی مقامات ارشد سعودی با پهلوی صورت گرفته است، او درخواست حمایت مالی از فعالیت‌های خود علیه حکومت ایران را مطرح کرده است که این درخواست با موافقت عربستان سعودی روبه‌رو شده است. منابع نزدیک به سعودی‌ها اعلام کرده‌اند که عربستانی‌ها حمایت از پهلوی را منوط به اجرای فعالیت‌هایی همچون برگزاری تجمعات و تظاهرات در شهرهای بزرگ ایران با حضور اقشار مختلف مردم کرده‌اند. براساس گفته‌های این منابع، در چند ماه گذشته جلسات متعددی بین رضا پهلوی و مقامات ارشد عربستان سعودی برگزار شده است.

منابع سعودی درخصوص میزان کمک عربستان به رضا پهلوی سکوت کردند، اما با توجه به اخباری که پیش‌تر از قول جرج نادر، مشاور دربار امارات متحده و از نزدیکان لابی FDD و وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا درخصوص پیشنهاد حمایت ۳۰۰ میلیون دلاری عربستان سعودی از فعالیت‌های ضد حکومت ایران منتشر شد، به‌نظر می‌رسد که رضا پهلوی توانسته این کمک‌ها را به خود اختصاص دهد. کاربران شبکه‌های اجتماعی رضا پهلوی را به نوکری شیوخ شن‌زارهای حاشیه خلیج‌فارس متهم کردند و گفتند دست‌کم پدر و پدربزرگ او نوکر غربی‌ها بودند!

گفتنی است یکی از کاربران با اشاره به همین نکته - نوکری رضا پهلوی برای سعودی‌ها - خطاب به رضا پهلوی نوشته است؛ خاکت به سر، ترقی معکوس کرده‌ای!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    12 41
    شما هم نوکر شرقی ها هستید
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    20 7
    شاه هم شاهان قدیم نه این ربع پهلوی آبروی ایران و ایرانی و برد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس