کد خبر 880334
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹
علی دایی نمایه

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مگر می‌شود در روزی که ما موقعیت‌های زیادی داشتیم سه گل دریافت کنیم.

به گزارش مشرق، علی دایی پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل پیکان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خودتان دیدید که تیم ما مستحق باخت نبود و روی دو اشتباه گل خوردیم. بعد از اینکه دروازه‌مان باز شد برای زدن گل تساوی تلاش کردیم، اما به یکباره گل دوم را هم دریافت کردیم که بد موقعی بود. بعد از آن هم دیدید که ما همه جلو کشیدیم و در زمان گل سوم حریف فقط یک بازیکن ما در محوطه جریمه‌مان بود. در این بازی فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما از آنها استفاده نکردیم. اگرچه در گل‌ خوردن عالی بودیم!

وی که از شکست تیمش خیلی ناراحت بود، خاطرنشان کرد: شکست خیلی بدی بود و باید از آن درس بگیریم. خدا را شکر که در همین هفته‌های اول این شکست سنگین را متحمل شدیم و بازیکنان و خود ما باید از این مسابقه درس بگیریم تا دیگر تکرار نشود. من کل هفته گذشته را با بازیکنان صحبت کرده و به آنها گوشزد کرده بودم که اگر پیکان را نبریم بردمان در هفته اول ارزشی نخواهد داشت. مگر می‌شود در روزی که ما موقعیت‌های زیادی داشتیم سه گل دریافت کنیم، در حالی که حریف کار خاصی نکرد و روی تک موقعیت‌هایش به گل رسید.

سرمربی سایپا درباره آینده تیمش تصریح کرد: ما بازیکنان جوان آنچنانی نداشتیم که بخواهیم روی کم تجربگی ببازیم. همه بچه‌های تیمم سابقه زیادی از بازی در لیگ برتر دارند و به نظرم باید برای بازی‌های بعد خط هافبک تیمم را قدرتمند‌تر کنم تا موفق‌تر عمل کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس