کد خبر 879710
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
روحانی نمایه

نماینده مردم قم در مجلس اعلام کرد: سؤال از رئیس جمهور از حد نصاب نیفتاد و بر این اساس با اعلام وصول رسمی در مجلس روحانی یک ماه فرصت دارد تا در مجلس حضور یافته و به سؤالات پنج‌گانه نمایندگان پاسخ دهد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست عصر امروز هیأت رئیسه مجلس با درخواست‌کنندگان سؤال از رئیس جمهور در خصوص مسائل اقتصادی،  اظهار داشت: جلسه هیأت رئیسه مجلس با حضور نمایندگان درخواست‌کننده سؤال از رئیس جمهور عصر امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره سوال از رئیس جمهور +متن کامل

وی افزود: محور جلسه امروز بررسی سؤال از رئیس جمهور بود. سؤال از رئیس جمهور تا ساعت ۱۶ امروز فرصت داشت تا امضاها تحویل داده شود و اگر انصرافی قرار بود اتفاق بیفتد موارد مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اعلام اینکه سؤال نمایندگان از رئیس جمهور در خصوص مسائل اقتصادی از حد نصاب نیفتاد، گفت: سؤال از رئیس جمهور در هیأت رئیسه مجلس با حضور نمایندگان دولت و بنده به عنوان نماینده سؤال‌کنندگان و طراح سؤال از رئیس جمهور در این جلسه حضور داشتند.

وی همچنین یادآور شد: با بررسی سؤال از رئیس جمهور در این جلسه، سؤالات،  امضاها و انصرافی‌ها تطبیق داده شد بنابراین سؤال از رسمیت از حد نصاب نیفتاد.

ذوالنور ادامه داد: مراتب جلسه و بررسی‌های سؤال از رئیس جمهور در این جلسه با امضای طرفین و هیأت رئیسه صورت‌جلسه شد.

وی در ادامه سخنانش اعلام کرد: سؤال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور در پنج محور اقتصادی فردا به صورت رسمی اعلام وصول خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس در خاتمه عنوان کرد: سؤال از رئیس جمهور با ۸۰ امضا برای اعلام وصول رسمی در مجلس آماده شده است که لازم است بگویم حد نصاب ۷۳ امضا بوده است که به این ترتیب رئیس جمهور از فردا که سؤال در صحن مجلس اعلام وصول می‌شود یک ماه فرصت دارد در این مدت در مجلس شورای اسلامی حضور یافته و به سؤالات پنج‌گانه نمایندگان پاسخ دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس