ارتش اسرائیل

رسانه‌های صهیونیستی از اقدام تعدادی از نظامیان صهیونیست در انتشار تصاویری حاوی اطلاعات محرمانه از نیروی هوایی، زمینی و دریایی ارتش این رژیم پرده برداشتند.

به گزارش مشرق، در ادامه اشتباهات استراتژیک نظامیان صهیونیست، چند افسر ارتش این رژیم تصاویری حاوی اطلاعات محرمانه را منتشر کردند.

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که نظامیان اسرائیلی از تجهیزات محرمانه ارتش عکسبرداری کرده و آنها را در صفحات شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. این در حالی است که تصاویر مذکور حاوی اطلاعات حساسی بود که نباید در اختیار عموم قرار می‌گرفت.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» در میان این تصاویر، عکسی از یک جنگنده پیشرفته و رادارگریز F-35 در پناهگاه زیرزمینی در پایگاه هوایی «نِواتیم» در جنوب فلسطین اشغالی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ سید حسن نصرالله به خبرنگار رویترز

در این عکس، جنگنده مذکور در حال مسلح‌شدن بود و یک گروه خارجی نیز از آن بازدید می‌کرد.

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی اما نگفت که این عکس در کدام شبکه اجتماعی منتشر شده است.

نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی انتشار تصاویر جنگنده‌های F-35 زمانی که مسلح شده‌اند را ممنوع کرده است. زیرا معتقد است این مسئله باعث لو رفتن توانایی این جنگنده‌ها در حمل سلاح‌های مختلف و همچنین تجهیزات مورد آزمایش می‌شود.

همچنین یک مهندس نظامی تصویری از یک پایگاه زرهی که در آن یک تانک محرمانه نمایان بود را در یکی از انجمن‌های اینترنتی ارتش منتشر کرده بود.

یکی از افسران یگان زرهی ارتش رژیم صهیونیستی به شبکه 10 گفت: «چنین کاری بهت‌آور است، مانند جاسوسی است. هرکسی که این کار را انجام داده، در حال کمک به دشمنان اسرائیل بوده است».

براساس این گزارش، سومین تصویر حاوی اطلاعات حساس نیز از یکی از پایگاه‌های نیروی دریایی رژیم صهیونیستی لو رفته است. گفته می‌شود یک افسر از اتاق جنگ یگان تکاور نیروی دریایی این رژیم عکسی را منتشر کرده است.

تمام این تصاویر توسط افسران و نظامیانی گرفته شده که هیچکدام اجازه انتشار چنین اطلاعاتی را نداشتند. بعد از مطلع شدن بخش اطلاعات ارتش از این اتفاق، تصاویر از روی شبکه اینترنت حذف شد.

این در حالی است که پیشتر نیز گزارش‌هایی مبنی بر سرقت شدن خودرو و کیف‌هایی حاوی اطلاعات حساس و محرمانه از ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قریشی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
    18 2
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس