کد خبر 879292
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
علی کریمی تن زاده

سرمربی فصل گذشته سپیدرود رشت گفت: اگر چک دوم من توسط تن‌زاده پاس نشود مجبورم آن را به اجرا بگذارم.

به گزارش مشرق، علی کریمی در خصوص اظهارات جواد تن‌زاده که مدعی شده بود نمی‌تواند چک دوم کریمی را پاس کند گفت:وقتی شرایط برای ادامه همکاری مساعد نبود  من برای آنکه تیم زمان بیشتری را از دست ندهد به همراه همکارانم با دریافت 2 فقره چک مدت‌دار از آقای تن زاده با باشگاه تسویه کردم.

وی افزود: چک اول پاس شد و موعد دوم چک برای همین ماه است.شنیده‌ام امروز آقای تن‌زاده اعلام کرده که چک دوم کریمی را پاس نمی‌کند ولی از طرف دیگر مدعی شده که به دیوان عدالت اداری شکایت کرده تا مالکیت باشگاه را پس بگیرد.

سرمربی فصل گذشته سپیدرود تاکید کرد: اگر آقای تن‌زاده ادعای مالکیت دارد باید به تعهدات خود عمل کند اما او می‌گوید چک من را باید هیات فوتبال پاس کند و از طرفی او ادعای مالکیت دارد، پس این دو موضوع کاملا با هم تناقض دارد.

وی ادامه داد: در هر صورت این مسائل به من ارتباطی ندارد و نخواهد داشت.من برای نقد کردن چک دوم تن‌زاده در موعد مقرر اقدام خواهم کرد و طلبم را خواهم گرفت، چون در غیر این صورت طبق توافقی که با آقای تن‌زاده به صورت کتبی برای نقد شدن چک‌ها داشته‌ایم مجبورم چک قرارداد دوساله ام را که به امضای ایشان و فدایی رسیده همان روز به اجرا بگذارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس