استیضاح نمایه

یک نماینده مجلس از تهیه طرح استیضاح ۴ وزیر اقتصادی شامل وزرای «اقتصادی و دارایی»، «صنعت، معدن و تجارت»، «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «راه و شهرسازی» پس از عدم ترمیم کابینه توسط رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش مشرق، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح 4 وزیر اقتصادی دولت شامل وزرای «اقتصادی و دارایی»، «صنعت، معدن و تجارت»، «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «راه و شهرسازی» را تهیه و تدوین کرده‌اند.

در همین زمینه، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تایید این خبر گفت: مدتی پیش نمایندگان دلسوز شامل اصلاح‌طلبان و اصولگرایان طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور از وی خواستیم که در تیم اقتصادی دولت تغییراتی ایجاد کند. 

بیشتر بخوانید:

لابی‌گری علیه استیضاح از کجا آغاز می‌شود؟

آزادی‌خواه اعلام کرد که در شرایط فعلی هم نمایندگان اصلاح‌طلب و هم نمایندگان اصولگرا به لزوم تغییر در تیم اقتصادی دولت تاکید دارند اما گویا آقای روحانی یا توانایی تغییر تیم اقتصادی خود را ندارد و یا تمایلی به این کار نداشته که تاکنون فقط رئیس کل بانک مرکزی تغییر کرده است. 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح استیضاح 4 وزیر اقتصادی دولت را در جلسات آتی خانه ملت تقدیم هیات رئیسه مجلس خواهیم کرد و تا انتها پیگیری می‌کنیم تا مردم بدانند نمایندگان پیگیر حقوق مردم هستند؛ نمایندکان مجلس اجازه نخواهند داد سودجویان و فرصت‌طلبان بازار را متلاطم کرده و از آن سوء استفاده کنند. 

وی با بیان اینکه امروز و در جریان مشکلات اقتصادی مردم نیاز به وزرایی داریم که آماده جنگ اقتصادی باشند، تصریح کرد: متاسفانه تیم اقتصادی دولت نه تنها آماده جنگ اقتصادی نیست بلکه ضعیف عمل می‌کنند و همین نارضایتی مردم را در پی دارد. 

آزادی خواه با اشاره به اینکه امروز شرایط بازار و حوزه مسکن به صورتی است که باید به صورت جدی مدیریت شود، از عملکرد ضعیف وزارت راه و شهرسازی و صنعت،‌ معدن و تجارت در عدم مدیریت انتقاد کرد. 

وی همچنین وزارت اقتصاد را در زمینه عدم مدیریت بازار ارز و همچنین در حوزه بانکی و موسسات مالی مقصر دانست و تاکید کرد: متاسفانه این وزراتخانه به درستی به وظایف خود عمل نمی‌کند و همین موضوع انتقادات جدی مردم را در پی داشته است. 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از تضییع حقوق برخی کارگران در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه وزارت کار آنطور که باید و شاید حقوق کارگران را پیگیری نمی‌کند و انتظار ما از مجموعه تحت مدیریت آقای ربیعی در شرایط حساس فعلی خیلی بیشتر از این است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
    5 0
    خدا کنه یه فرجی بشه فکر نکنم کاری از دستتان بر بیاد چون لابی گری و رانت زیاده
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
    7 0
    تا علی لاریجانی هست نگران نباشید هیچ اتفاقی تو مجلس نمی افته
  • هموطن IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
    6 0
    متاسفانه بعضی از وزرای دولت انقدر وضع مالی خوبی دارند که نمی دونن فقر یعنی چه وفقیر کیه وخط فقر چیه انها فقط دنبال لابی گری برای دوستان واشنایانشان هستند متاسفانه هرچه پیش میرم گرانی وفقر بیداد میکنهذکه نتیجه اش منجر به فساد وفحشا میشه که اگه وزرا به قیامت ایمان داشته باشن . که ندارن باید جوابگو خداوند بابت حق الناس کردنشون باشن
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
    4 0
    جان مادرتون این بی لیاقتها رو از دولت بندازین بیرون و محاکمه کنید.
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
    6 0
    بهتر نبود خود شیخ حسن رو استیضاح می کردید که کشور رو به پرتگاه کشونده
  • اعتمادی FR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
    1 0
    استیضاح رای نمیاره
  • اعتمادی FR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
    0 0
    استیضاح رای نمیاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس