کد خبر 879265
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
ظریف

وزیر امور خارجه کشورمان اردیبهشت 96 و پیش از انتخابات، با انتقاد از تغییرات لحظه‌ای قیمت‌ها در دوران پیش از برجام، تاکید می‌کند که مردم آن شرایط سخت را فراموش نخواهند کرد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در گفتگو با ایسنا: بازگرداندن شرایط به قبل از تحریم‌ها امری زمان‌بر است. همان‌طور که آثار رکود همان لحظه تحریم نشان داده نشد و یک سال بعد از اعمال سنگین‌ترین تحریم‌ها، به تدریج به رشد منهای 6.8 درصد رسیدیم، امروز باید برای بازگشت به شرایط قبل و بهتر از آن صبر داشته باشیم. به‌علاوه ترجمه بهبود شرایط به بهتر شدن وضع معیشت مردم نیز زمان‌بر است. مردم در گذشته در شرایط ناگواری زندگی می‌کردند و هر روز نیز آن شرایط بدتر می‌شد. یادمان نرفته است که وقتی به فروشگاهی می‌رفتیم و کالایی را خریداری می‌کردیم، روز بعد همان کالا را با قیمتی بالاتر خریداری می‌کردیم و گاهی آن کالا را اصلا به خاطر مشخص نبودن قیمتش نمی‌فروختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
    91 3
    از بس کاربلدین :))))) مردم بدبخت شدن فقط به خاطر کاربلدی شماها
  • حسین IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
    17 0
    اون موقع که اقای جهانگیری کاندیدا ریاست جمهوری شده بود وباد در گلو ودماق نیانداخت واز دولت احمدی نژاد انتقاد میکرد به خاطر نوسانات ارزی نمیگرفت ما در این دولت چنان کوچکتر کردیم کجای خبری ازشون نیست بازم گلی به گوشه جمال آن دولت حداقل یک مشت تحصیل کرده راس کار بودن ودر آن تحریم همه جانبه گشکر رو اداره میکرد ومردم هم ناراضی نبودن ناراضی ها همسال شماها بودید که دستتان را کوتاه کرده بود و خوب تلافی کردید با اون کلید ودولت امید مردم رو نا امید کردید
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
    19 0
    هرچی به احمدی نژاد تاختند .خدا بدطور خواریشونو انداخت
  • j IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
    13 0
    خدا ازتون نگذره که روحانی را منجی نشان دادید .
  • یک دوست IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
    0 0
    جناب ظریف تا دیروز که برجام را بسیار پر برکت می دونستید؟ چه طوریه امروز زدی به یک راه دیگه!! ظریف جان این اوضاع دست پخت شماست دیگه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس