کد خبر 878639
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
چاقوکشی نمایه

طبق رسم و رسوم و قوانین خانه پدری ما، دختر تا زمانیکه به عقد شوهرش درنیامده و به خانه شوهرش نرفته، نمی‌تواند تا دیروقت با نامزدش بیرون از خانه پدری باشد اما...

به گزارش مشرق، بامداد امروز مأموران کلانتری ۱۱۶ مولوی در تماس با بازپرس کیشک قتل پایتخت اعلام کردند مرد جوان افغانستانی طی یک نزاع در خیابان هرندی به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید:

ناکامی آدم‌رباها در قتل و صحنه‌سازی

دقایقی بعد از اعلام این خبر سید سجادمنافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی اولیه نشان داد مقتول (مرد بیست و سه ساله افغانستانی) با ضربات چاقو توسط برادران همسرش به قتل رسیده است.

تحقیقات از دو متهم این پرونده که توسط مأموران بازداشت شده بودند، در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت که یکی از متهمان (پسر هفده ساله افغانستانی) در اظهاراتش به بازپرس گفت: من و خانواده‌ام اهل افغانستان هستیم اما سالها پیش به ایران آمده و اینجا زندگی می‌کنیم، حدود یک سال پیش مقتول به خواستگاری خواهرم آمد و با خواهرم نامزد شد اما طبق رسم و رسوم و قوانین خانه پدری ما، دختر تا زمانیکه به عقد شوهرش درنیامده و به خانه شوهرش نرفته، نمی‌تواند تا دیروقت با نامزدش بیرون از خانه پدری باشد.

وی افزود: مقتول از مدتی قبل به رسم و رسوم ما بی‌اعتنایی کرده بود که به همین دلیل با وی اختلاف داشتیم، زمان حادثه با برادرانم جلوی راه وی را گرفتیم و قصد داشتیم در مورد این موضوع با او صحبت کنیم اما بین ما درگیری پیش آمد و با چاقو ضرباتی به دامادمان زدیم.

متهم پس از این اظهارات با دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران بازداشت و با توجه به اینکه از ناحیه دست و سینه دچار آسیب‌دیدگی شده بود به بیمارستان منتقل شد همچنین جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس