دادستان تهران

دادستان تهران با اشاره به اعترافات بازداشت شدگان پرونده‌های اقتصادی اخیر، گفت: اظهارات متهمان نشان می‌دهد که این اتفاقات بدون همکاری برخی عوامل داخل دستگاه امکان پذیر نبوده است.

به گزارش مشرق، عباس جعفری دولت آبادی در جمع خبرنگاران و در حاشیه حضور معاون اول قوه قضایه در دادستانی تهران و بررسی نحوه رسیدگی به پرونده‌های بازار ارز و سکه در رابطه با اینکه آیا دستگیر شدگان پرونده‌های اقتصادی اخیر اعتراف جدیدی داشته و یا به معرفی همدستان خود اعتراف کرده‌اند؟ اظهار کرد: همانطور که آقای محسنی‌ فرمودند تحقیقات این پرونده وسیع و گسترده است. پیشرفت تحقیقات مناسب و ایده آل نیست اجازه بدهید پرونده کمی جلوتر برود ما حتما در مورد کارها و اظهاراتی که شده اطلاع رسانی خواهیم کرد اما تا اینجا اظهارات متهمان نشان می دهد که اتفاقات بدون همکاری عوامل داخل دستگاه امکان پذیر نبوده است.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه معمولا جلسات در روزهای شنبه در دادستانی برگزار می‌شود، عنوان کرد: در جلسه امروز به دعوت دادستان از مشورت آقای اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه استفاده کردیم و جلسه امروز جلسه خوبی بود. ان شاءالله این جلسات یا با حضور ایشان یا معاون اول ادامه خواهد داشت.

جعفری دولت آبادی در پایان گفت: اولویت‌ها و دسته بندی‌ها مبنی بر اینکه پرونده چه کسانی زودتر به دستگاه قضا برای رسیدگی ارسال شود در حال انجام است تا مردم مطمئن باشند که دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده‌ها عازم و جازم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس