کد خبر 878569
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
افشانی نمایه

افشانی، شهردار تهران نحوه دستگیری یک نفوذی با عنوان سردار در دفتر شهردار را روایت کرد.

به گزارش مشرق، محمدعلی افشانی در نخستین نشست خبری خود درباره ورود یک نفوذی به دفتر شهردار گفت: فردی به دفتر بنده نفوذ کرده بود و آن نهاد نظارتی که این فرد را بازداشت کرده بود در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از آبان‌ماه گذشته این فرد با شهردار، رئیس شورا و معاونین ارتباطاتی داشته است. 

وی ادامه داد: این فرد خود را با درجه سرداری معرفی می‌کرد و به کمتر از آن نیز قائل نمی‌شد. 

بیشتر بخوانید:

واکنش شهردار تهران به قانون منع بکارگیری بازنشستگان

افشانی گفت: یکبار به دفتر بنده در وزارت کشور با عنوان سردار محمودی از سوی شورای عالی امنیت ملی تماس گرفته بود که بنده گفتم وی را نخواهم دید.

افشانی ادامه داد: بار بعدی، فردی با لهجه سیف‌اللهی با بنده تماس گرفت و گفت سردار محمودی فرد مورد اطمینانی است و به کمک شما می‌آید و هنگامی که با فرمانده نیروی انتظامی با جمعی از معاونین دیدار داشتم، به نحوی برخورد می‌کرد که در دفتر بنده است و بنده هم فکر می‌کردم که با نیروهای انتظامی به دفتر بنده آمده است. 

وی گفت: مجددا فردی با لهجه سردار سیف‌اللهی با بنده تماس گرفت و گفت چرا سردار محمودی را تحویل نمی‌گیرد؟ همان موقع با سرتیم سردار سیف‌اللهی تماس گرفتم و  با سردار سیف‌اللهی صحبت کردم و گفتم آیا از وقتی که بنده به شهرداری آمدم حالی از بنده پرسیدید؟ که گفتند خیر، بنده در این مدت با شما تماس نگرفتم و بنده گفتم، فردی با نام شما جویای احوال ما بوده و بعد از آن به مسئول حراست گفتم این فرد سوءاستفاده‌گر است و با اطلاعات تماس بگیرید و هر چه سریع‌تر بازداشت شود. سه روز بعد مجددا از طرف سردار سیف‌اللهی تماس گرفتند و گفتند سردار محمودی را تحویل بگیرید و آن موقع فهمیدم هنوز این فرد آزاد است و قرار شد هر چه زودتر این فرد بازداشت شود که نهایتا این اتفاق افتاد.

افشانی گفت:‌ این فرد از آبان‌ماه سال گذشته در دفتر شهردار بوده و در زمان مدیریت بنده یک دقیقه هم در دفتر نبوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس